Club Autofun: Volkswagen Golf VR6

Volkswagen Golf: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 2001
palivobenzin
počet válců6
počet ventilů na válec4
objem [cm3]2792
výkon [kW]150
kroutící moment [Nm]270
počet rychlostí6
převodovkamanuální
zrychlení 0-100 km/h [s]6,6
maximální rychlost [km/h]235
spotřeba [l/100km]10,5
průměr kol [palce]17
rozměr předních pneu225/45
rozměr zadních pneu225/45
pohon kol4x4
pohotovostní hmotnost [kg]1445
výkon a projev motoru: 9
Výkon plně dostačující. Projev by mohl být lepší, ale slyšet je.
řízení a řazení: 7
Řazení přené, ale mohlo by být kratší.
posaz, sedadla, volant: 8
Našel jsem si svoji pozici. Kožená vyhřívaná sedadla jsou perfetkní, boční vedení super. VOlant mi klouže v ruce.
brzdy: 7
Brzdí dobře, jen mi přijde že nekdy vadnou brzdy, ale možná jen pocit.
podvozek: 9
Naprostá spokojenost, auto se naklání minimálně. I tlumení nerovností ujde.
celková spokojenost: 8
Pár věcí mi nevyhovuje, ale jsem spokojenej maximalně :)

Krátký popis vozu

Vozidlo jsem zakoupil po člověku kterého znám osobně a na kterém jsem už dřív nějaké věci opravoval. Dřívě jsem vlastnil Peugeot 106 sport, velmi malé s svižné vozítko.

Karoserie a lak

Vše seriové. Stříbrná metalíza. Pár oděrků auto má, ale nic tak hrozného. Jedinné co chybí je vepředu znak V6 na mřížce. Jsem strašně rád, že na autě nejsou žádné jiné nárazníku a mřížky atd. Podle mě by to auto jen zkazilo.

Motor a převodovka

Asi(určitě) to nejdůležitější se skrývá pod kapotou nebo vlastně pod celým autem. Mnoho lidí je překvapeno když otevřu kapotu a tam je napsáno V6. V motorovém prostoru opravdu moc místa nezbylo. Motor je tedy 2.8 VR6 24v 150kw. Je krásně tichý (jako každá V6) a kultivovaný. Zároveň se ale dokáže projevit slušně když chce. Největší kroutící moment je kolem 3200ot/min a to 270Nm. Hýbe to stim moc pěkně na 1400kg váhy, není problém kdykoliv předject. Po městě jezdím na 4-5 a 1500 ot/min, protože to bohatě stačí, do kopce samozřejmě podřazuju. To vše je hezké, ale něco to žrát musí takže spotřeba venku/kombinovaná/město 8.3/11.1/15.8 tomu odpovídá. Nyní jezdím 70% město za 12.4.


Pohon je zajištěn systémem 4-motion tedy "proslulým" Haldexem. Nikdy se mi nestalo aby auto zahrabalo dyl jak na 1 vteřinu, poté se připojil na chvilinku zadek. Nemůžu zatím nic hodnotim, jelikož naplno to poznám až v zimě. Ale popravdě těším se :D

Interiér:

Interier je takový...jak to říct...zajímavý. Pro mě se sem dřevo absolutně nehodí. Hliník vypadá podle mě mnohem lépe. Kožené a vyhřívané sedačky jsou pro mě boží. Sedí se úžasně a boční vedení mi vyhovuje. Volant je hezký, ale klouže mi v ruce, takže se poohlížím po něčem jiném. Jinak vepředu místa dost, vzadu už je to samožřejmě horší, furt je to golf. Jinak je vše v elektrice, samozatmavovací zrcátko, dešťový senzor, loketní opěrka atd. Na vše sem si rychle zvyknul :)

Podvozek a kola

Podvozek je pro mě dobrý. Chystám se na geometrii, tak uvidíme pak, protože mi přijde, že zadek plave. Krom výměny tyček stabilizátoru, jsem zatím nenašel žádné vůle, ale ani korozi! Zadní náprava je trošku složitější, ale to je dáno pohonem 4x4. Kola jsou 17" obuty na 225/45 gumach Pirreli p zero. Auto je na tom celkem vysoko, ale sedí jak přibité. Brzdy jsou dostačující, vepředu 312mm a vzadu 239mm. Brzdí příjemně ale někdy mi přijde že vadnou, ale bude to asi jen pocit.


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
f7LSJjk7i U08rmvRqJ 10.08.2015  18:40
snUywGuxwxjUJcfS luASloYIPIy 27.08.2011  17:19
hen,hen Skoto 20.08.2011  07:09
Re: yes!! :)) Fr3sh@seznam.cz 19.08.2011  16:10
Re: yes!! :)) "J@W" 19.08.2011  15:27
Re: yes!! :)) Fr3sh@seznam.cz 19.08.2011  14:50
yes!! :)) laufeček 19.08.2011  13:00
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »