Honda Civic (King)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse na AUTOFUN.CZ > Diskuse pod vozy čtenářů na AutoFun.cz


Nadpis: Datum: Autor:


přidat příspěvek… | zobrazit chronologicky

  • krasna

    Datum: 21.02.2009  10:15Autor: LuckyTDi

    Zaslouzis si 5 bodu , krasavice , sleduju ji na hondaclubu , skoda ze i sedan se nedelal jako Type-R nebo že Honda opuslita 1,6VTi 160PS mohl to byt treba Type-S...jinak skveli auto...mas muj obdiv...Torreto

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • no konecne!

    Datum: 21.02.2009  11:33Autor: riderhenry

    uz jsem ani nedoufal, ze te tady nekdy uvidim! ;-) Je to nadhera, jen mi chyby nejake fotky zminovanych uprav! >:-[] BTW. ten cas z mostu je hodne pekny, pochybuju, ze bych se mu priblizil! ;-)

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

    • < Re: no konecne!

      Datum: 21.02.2009  12:30Autor: King

      Nojo, když ony se tlumiče, svíčky a stabilizátory blbě fotí. ;-) Jasně, jen co začne být počasí, plánuju úplně nový set fotek včetně potřebných detailů. >:-[]

      nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

      • < Re: no konecne!

        Datum: 21.02.2009  12:33Autor: riderhenry

        tak svicky vytahovat nemusis! >:D Ty mam dokonce stejne, takze vim jak vypadaji! ;-) Jinak super jizdni fotky, jde videt, ze mu davas dost za usi a ze to mas v ruce (i podle casu). To je jeste se seriovym podvozkem, nebo si tak pekne dostal do vzduchu to kolo i s tema Konikama? >:-[] Jo a jeste neco - nejsou tu gumy zbytecne siroke? Precejenom MX-5 ma 195 a prijde mi to akorat a i se hodne povida, ze sirsi gumy zhorsi jizdni vlastnosti (konkretne u MX-5)...?

        nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

        • < Re: no konecne!

          Datum: 21.02.2009  14:22Autor: King

          Ačkoli se to podle náklonů nezdá, tohle už je bohužel Koni. ;-\ mají hrozně dlouhý zdvih a v zatáčkách se takhle vyvěsí. Už mě štvou, přemýšlím o výměně za Tein.

          Jinak přizvedávání vnitřního zadního kola je naopak průvodní jev tvrdého pérování, které nedovolí zavěšení takové "zkřížení". Tenhle podvozek technické pasáže v Mostě úplně miluje, v těch rychlých ale tak 100 koní chybí. :*)

          Se šířkou pneumatik jsem neexperimentoval. OEM jsou 195, ale nebyly to UHP, tak jsem centimetr přidal, koupil UHP gumy a jsem spokojený. Na 195 by to takový grip nemělo, i když si jsem vědom, že mě to na rovině zpomaluje.

          nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

          • < Re: no konecne!

            Datum: 21.02.2009  16:04Autor: riderhenry

            no ten naklon vypada dost velky, ale Teiny nebyvaji taky nijak tvrde, zrovna na MX-5 udajne pri nejnizsim snizeni maji podobny komfort jizdy jako tovarni tlumice... :-)

            No je pravda, ze auto nevyjelo z tovarny jako sportovni model, ale stejne - na takovy vykon, vahu... mi prijde dostacujici i 195, alespon z vlastni zkusenosti. Ale zase ja nejezdim asi na limitu, jako ty... ;-)

            nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

            • < Re: no konecne!

              Datum: 21.02.2009  18:58Autor: King

              Jo, když jsem vyzkoušel Tein na MX-5, nevěřil jsem vlastnímu pozadí, jak pohodlné to je. Ale zároveň ten set minimalizuje náklony. Nikde není napsáno, že to mají na Civic stejně dobré, ale horší než Koni to být nemůže. :-)

              Třeba se někdy sejdeme a budeš moct 205ky zkusit. ;-) >:-[]

              nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

              • < Re: no konecne!

                Datum: 21.02.2009  20:02Autor: riderhenry

                No ja ted budu kupovat Toya R1R v rozmeru 195/50 R15, ale udajne jsou tu gumy trochu prerostle, takze budu mit taky nejake 200 pravdepodobne, takze uvidim! ;-) Ja jel jenom na podvozku D2 a brzdach D2 a byla to velice zajimava kombinace (rychlejsi svezeni jsem nezazil, nepocitam-li motorky. A to jsem jel v upravenem civiku 1.6 VTEC na vrchy...). A co planujes dal za upravy? Slova hypoteka, deti apod. jsou zakazana! >:D

                nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

                • < Re: no konecne!

                  Datum: 23.02.2009  08:03Autor: King

                  V té MX-5 na D2 jsem jel taky, v Mýtě, asi to bude ta stejná. :-) Brzdy :yes: :yes: :yes: ale podvozek tedy už ukrutně tvrdý, i na to, na co jsem zvyklý já. Ale jel jsem asi na nějakém tvrdším nastavením pro okruh.

                  Úpravy, teď už vážně jen CTR brzdy a nový podvozek a konec. To víš, dvouletý kluk a další přírůstek do měsíce. :-)

                  nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

                  • < Re: no konecne!

                    Datum: 23.02.2009  09:34Autor: riderhenry

                    no tak treba casem, docela by me zajimal dalsi smer, kam by se to pripadne posouvalo! ;-)

                    Jinak k tomu marketingu Hondy - uz par let nema v cele republice ani jeden testovaci vuz Hondy S2000. Vy byste si koupili takove auto, aniz byste se v nem mohli svest? To stejne Mazda s RX-8, ktera se uz sice neprodava, ale kdyz jsem se chtel svest, tak jsem musel pul roku ukecavat a obvolavat a pak jsem jel v aute riditelky jednoho ze servisu...

                    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

        • < Re: no konecne!

          Datum: 24.02.2009  12:01Autor: %babo

          riderhenry: len ak Tein znizis minimalne, tak potrebujes tuhsie stabiky, potom je to parada. Ten manik, o ktorom King hovori, to ma vyriesene tak. Inak prilis znizeny TEIN vraj bol kostirtra, ked bol na minimalnom znizeni zas nebolo auto tak ovladatelne (ale pohodlne). To ale vyriesil stabikmi a vraj je to parada. A vra 1.8 NB ma aj tak najlepsi podvozok a netreba nan sahat :-)

          nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

          • < Re: no konecne!

            Datum: 24.02.2009  12:03Autor: %babo

            Vajtus: Nova 1.8 v CV 8G je urcite o triedu lepsi motor, ako tato 1.6 110ps :-) Akurat ze v 8G ma dost dlhe kvalty, ale inak je ten motor velmi dobry

            nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

          • < Re: no konecne!

            Datum: 24.02.2009  13:02Autor: riderhenry

            King: Zitra mam posledni zkousku, jakmile bude dokonano,tak se muzu plne soustredit na ostatni veci, takze bych to videl v rozmezi tohoto a pristihi tydne, ale zalezi spis na prodejci... ;-)

            babo: Na podvozek 1.8 NB bych sahal urcite, protoze se bude asi trochu naklanet a je dost vysoko. U 10AE je to lepsi, obzvlast naklony, ale stejne nevidim duvody, proc nevykoupit vsechny dily na podvozek od RacingBeat, krome pruzin, a doplnit je o Tein. To by mohlo fungovat pekne! Jeste polyurethanove silentbloky, vsemozne vyztuhy na podvozek a jsem po strance podvozku/ovladatelnosti spokojeny... >:-[]

            nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

            • < Re: no konecne!

              Datum: 24.02.2009  16:43Autor: %babo

              henry: PUR silace ale nemusia byt na roadster to prave orechove. Nie ze by to nenapomahalo lepsie drzat geometriu a tym padom aj stopu, ale to povrzovanie moze byt pri kludnej o sstiahnutou strechou pri jazde dost otravne.

              Finta prave je, ze po prituhnuti podvozoku moze byt problem karoseria atd... to vsetko prida kila a vykon maly :-) Chod do tej S2000 Ap2 radsej :-) :-) :-!

              nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

              • < Re: no konecne!

                Datum: 24.02.2009  18:28Autor: riderhenry

                Tak zacnu od konce - proc AP2? Spis jsem chtel AP1.

                Par kg na podvozku MX-5 nemuze uskodit, naopak bude mit jeste niz teziste. Abych pravdu rekl, tak ani nevim, ze PUR nejak vrzou, to slysim poprve. Ale myslim, ze bych to prezil. Stejne tak, jako prezivam piskajici desticky, je mi to jedno... ;-) Co se tyce karoserie, tak MX-5 ma problem s kroucenim jen pri vyraznem propruzeni na nerovnostech, napr. kdyz najedes na obrubnik, takze se krouti jen vartikalne, ale horizontalne vubec... Teda alespon mam takove poznatky.

                nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

                • < Re: no konecne!

                  Datum: 24.02.2009  20:47Autor: King

                  Babo má pravdu. Well, co přitvrdil podvozek a vyměnil stabilizátory teď pociťuje kroucení karoserie a občas mu někde něco vrzne, a to má v autě ještě oblouky za opěradly, které slouží zároveň jako výztuha střední části auta. Má 1.6 a teď se snaží udělat z toho alespoň 1.8. Jsem sám zvědavý, jak to dopadne. :-) Ty máš 1.8 a máš cukání se přiblížit S2000. Což se ti ani při nejlepší vůli nepovede. Nedělej kompromisy, nikam to nevede, věř mi. ;-)

                  nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

                  • < Re: no konecne!

                    Datum: 24.02.2009  21:16Autor: riderhenry

                    Priblizit se S2000? To jsem nekde rekl? A to uz par let vubec nepiju... S2000 je jine auto nez MX-5, je pro me spis ted otazkou, jeslti lepsi (pro me), nebo horsi. Jedna mensi projizdka mi snad napovi, ikdyz je to optimisticke. Oblouky v aute mam, sice ne zavedene az na podlahu, ale jsou ukotvene na dvou mistech, vcetne mista, kde jsou ukotvene pasy... mam i rozperu v motorovem prostoru, ktera MX-5 moc nepomaha. Planoval bych jeste vyztuhu blatniku, rozperu do kufru, rozperu pod kapotu (uchyceni na 5ti bodech, hodne masivni...), kompletni rozperu na podvozek - predni, zadni naprava, "butterfly brace" uprostred... Nevim, jestli takhle auto bude fungovat, vrze mi i ted, ale jak uz jsem rikal - horizontalne jse zadne krouceni nezaznamenal snad nikdy... Jestli si MX-5 necham, tak proto, protoze se mi bude zdat lepsi nez S2000 (i pomer cena/zabava hraje samozrejme roli).

                    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

                    • < Re: no konecne!

                      Datum: 25.02.2009  19:49Autor: King

                      Neřekl. :-) Ale člověk se vždycky snaží posunout úpravou auto někam dál. A moc lepších sporťáků než S2000 není, takže ani není zas tak co upravovat. >:-[] Teda ono je, ale málokomu S2000 nestačí. ;-)

                      nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

                      • < Re: no konecne!

                        Datum: 25.02.2009  20:01Autor: riderhenry

                        Tak to je taky otazka uhlu pohledu. Predpokladam, ze S2000 nebude potrebovat zasah do podvozku - tim myslim, ze je dost nizko a tlumice bude mit asi optimalne naladene, nicmene i tlumice odchazeji a je treba je menit, o silentblocich ani nemluvim. Ani vyfuk bych na aute asi nenechaval seriovy, mam rad pekny zvuk (nemyslim dunive vyfuky, ktere se prodavaji v Tescu), odlehceny setrvacnik bych taky urcite poridil a jeste tal ARC sani. Urcite toho neni moc, pravdepodobne byc me dalsi veci "napadaly", az bych auto mel (kdyz jsem MX-5 kupoval, tak me nenapadlo, ze do ni budu nekdy chtit zasahovat). Rozhodne bych do S2000 nevrazil na upravach ani polovinu, kolik bych chtel vrazit do MX-5, ale zase rozdil v cene S2K a MX-5 je natolik velky (obzvlast jednalo-by se o AP2 - proc je vlastne AP2 lepsi?), ze zaplati podstatnou cast uprav na MX-5 a naskytuje se tady ta otazka, jestli by opravdu nemohla byt MX-5 pritvorena k obrazu memu rovnocenym souperem, co se tyce zabavy, pro S2000? Bohuzel to asi nikdy nezjistim, protoze to bych musel mit obe auta minimalne mesic k dispozici... ;-\ Nic, jdu volat tomu prodejci... >:-[]

                        nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

                        • < Re: no konecne!

                          Datum: 25.02.2009  21:52Autor: King

                          Ty jsi prostě rozený tuner. >:D No je to na tobě, já bych měl jasno. ;-)

                          Jinak k AP1 a AP2 - jako u každého faceliftu je auto po něm ve všem o něco lepší - naladění podvozku, zvýšení tuhosti karoserie a spousty dalších drobností. U AP2 už taky byla stabilizace, ale myslím, že ne u aut na našem trhu.

                          nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

                          • < Re: no konecne!

                            Datum: 25.02.2009  23:54Autor: riderhenry

                            No osobne bych taky spis volil faceliftovanou S2000, protoze obecne je nejlepsi, dle meho nazoru, kupovat auto co nejstarsi (mysleno od zapoceti vyroby), ale zase potom kupujeme starou techniku, takze to spis plati pro ty ojetiny, no.

                            K tomu "tunerstvi" - vubec nejsem tuner, jen nemam rad kompromisi (ja vim, je to strasna veta, ale u aut to tak je). Jsem zvykly na motorky a tam si proste koupis "nacini", s kterym muzes jet na okruh a nic ti nebrani - od posledniho sroubku az po gumy. Neni potreba nic vylepsovat a ladit. Jenze auta se porad snazi zavdecit masam, dokonce i MX-5 nebo S2000. Myslis, ze u motorky nekoho zajima pohodli, nebo treba to, jeslti te ze zvuku nebude po trech hodinach bolet hlava? To se mi taky libi, proto rad vyuziju ten potencial auta, co se zabavy tyce, jak to jen jde. Treba vyfuk mi osobne doda dost z toho "feelingu" (neni to zadna machrovina), setrvak je proste fajn vec... nejde mi o absolutni vykony, spis o ten pocit, ktere mi pak auto da, ktery muze byt ve finale nesrovnatelny s pocitem, ktery by me dala seriovka. Nevim, jestli mi rozumis... :-)

                            nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

                          • < Re: no konecne!

                            Datum: 03.03.2009  11:50Autor: neregistrovaný: "babo83" [85.248.64.XXX]

                            AP2 ma VSA ale az od roku 2006

                            nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

                            • < Re: no konecne!

                              Datum: 03.03.2009  11:51Autor: neregistrovaný: "babo83" [85.248.64.XXX]

                              AP2 ma vraj tuhsi predny stabik a este trochu inak poladene tlmice/pruziny. Pri AP1 sa pri ultra ostrej jazde na okruhu stalo, ze sa dvihlo vnutorne kolo do vzduchu a tym padom nefungoval ani samosvor.

                              nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

                              • < Re: no konecne!

                                Datum: 03.03.2009  23:02Autor: riderhenry

                                No tak tim nakup S2000 definitivne pada, protoze takto nova auta jsou uz tak draha, ze to neprichazi v uvahu a zase bych nerad kupoval model pred faceliftem, kdyby byl horsi nez AP2, na to jsme moc velky puntickar! ;-\ To jsou problemy, co? >:D

                                nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

                                • < Re: no konecne!

                                  Datum: 05.03.2009  17:08Autor: King

                                  Zas to neber tak tragicky, MX-5 je třeba na okruh nepoužitelná úplně. ;-) AP1 není dokonalá, ale to ani provní verze Porsche Boxster a holt další roky = další vylepšení. Ale furt se nějak nechlubíš, kdy že S2K půjdeš prubnout. :-!

                                  nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

                                  • < Re: no konecne!

                                    Datum: 06.03.2009  00:50Autor: riderhenry

                                    No ona je to docela sranda, ale ja jsem opet nemocny, takze to padlo. Ale uz jsem se i pokousel o kontakt, ale nedovolal se. Nicmene co jsem se dival, tak bud sly ceny v Nemecku nahoru, nebo se ty levnejsi modely prodaly. O okruhy mi vubec nejde, a nemyslim si, ze by MX-5 byla nepouzitelna, staci pritvrdit podvozek a trochu si pohrat s vykonem a je to pohoda, a porad se vejdes pod cenu S2K. Jedina vec, ktera me porad drzi u MX-5 (krome porizovaci ceny S2K) je extremne levny provoz a udrzba. No nevim, den co den na to mam jiny pohled... >:D

                                    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • Zdravím!

    Datum: 21.02.2009  20:19Autor: Vajtus

    Takže na začátek, v tomhle Civicu jsem toho už hodně nalítal :-) . Rodiče mají Civic VII sedan v modré před faceliftem, rovněž VTEC. A musím říct, že je to parádní auto, které je (pokud nejsi moc náročný) skvělým řidičským autem a vhodně kombinuje komfort se sportem. Motor ještě dnes stěží hledá konkurenty a osobně si myslím, že nová i-VTEC v Civicu VIII už není tak dobrá... Další výhodu bych viděl ve vzácnosti sedanu. Za celou dobu, co ho máme (2 roky) jsem potkal asi jen 4, a ani na mobile.de na ní téměř nenarazíš.

    Konkrétně k tvému auto: úpravy jsou rozhodně funkční a je to dobře promyšlená práce. Přesto mi trochu neladí interiér- mnohem více by se k racingové povaze tvojí Hondičky hodil interiér v černé. Lak taky není zrovna sportovní, spíš elegantní. Myslím, ale že mám až příliš vyhraněný vkus a to jaké auto sis vybral a jaký čas jsi z něj na okruhu dostal oceňuji plným počtem bodů

    Mnoho šťastných kilometrů! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

    • < Re: Zdravím!

      Datum: 23.02.2009  08:10Autor: King

      Hoi. :-) Civic VII před F/L je neskutečně zábavné auto, přetáčí se při ubrání plynu skoro v každé zatáčce. >:-[] Ale na rychlost to moc nebylo, navíc mě ničily velké náklony. Po F/L to trošku učesali, náklony byly menší a zadek méně jankovitý, ale stejně to bylo spíš na pohodové ježdění. Proto jsem ho upravil.

      Jinak, jak říkáš, je to velmi vzácné auto. Myslím, že u nás jezdí víc Lamborghini Gallardo než CV74D. >:D

      Co se tvé kritiky týče, jasem v tom nevinně. :*) Jediný 4D po F/L s černým interiérem se dělal stříbrný a stříbrnou nechci. Vše ostatní bylo hnědobéž. A bordó byla asi nejemotivnější barva, co v nabídce byla. :-!

      nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

      • < Re: Zdravím!

        Datum: 23.02.2009  08:42Autor: Vajtus

        No to neber jako kritiku ;-) . S těma omezenejma barevnejma kombinacemi jsem to netušil, zřejmě protože se sedan moc neprodával (tedy nevím, jak tomu bylo na dalších trzích, ale soudím podle německejch autobazarů, že sedan nebyl zrovna prodejním trhákem :-) ). Přijde mi, že Honda má občas problém s marketingem, třeba proč se příliš neprodávalo úžasné auto jakým je S2000? Nebo proč poslali téměř hotového nástupce NSX k ledu?

        Jinak, co se týče toho Civica, já snad jedinou výraznou chybu vidím v brzdách (v zadu bubny ;-\ ), taky na dálnici chybí šestka (ve 130 km/h je 4000 otáček trochu moc :-) ).

        Na limitu lze určitě odhalit i další chybky, které jsi jmenoval...

        nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

        • < Re: Zdravím!

          Datum: 23.02.2009  15:18Autor: King

          Spíš občas problémy s marketingem nemá. ;-)

          Bubnů je škoda, nedá se na nich nic dělat, jedině vyměnit celé polonápravy a to je dost drahá legrace. Uvidím, co s brzdným účinkem svede CTR set na předku. Šestka, ta by vážně bodla...

          Henry: tunit se dá donekonečna, měl jsem cukání na karbonovou kapotu a dveře, řízení z Civicu 8G a dal by se za desetitisíce udělat i nějaký ten tuning motoru, ale nestálo by to za ty peníze. :-!

          nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

          • < Re: Zdravím!

            Datum: 23.02.2009  22:21Autor: riderhenry

            No je jasne, ze by to za ty penize nestalo, ale o tom to prece neni, ne? Na investovani penez jsou jine veci nez auta. Osobne to beru jako konicek, lepsi jak to prochlastat nebo prokourit. Ale je pravda, ze prave taky zvazuju, jestli ma cenu investovat do MX-5, kdyz se mi muze vic zalibit S2000. No tak uvidime... Taky druha vec je i to, ze kdyz neni na upravy rozumny zaklad, tak je o to min rozumne auto upravovat. Kdyby Civic mel 1.8 motor treba, tak by to bylo o necem jinem. Ale zase nevim jak slozite a nakladne muze byt udelat swap treba 1.6 160HP, coz je docela fajn moturek, rekl bych. >:-[]

            nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • S2000

    Datum: 28.02.2009  02:22Autor: neregistrovaný: "MajoHC" [213.81.151.XXX]

    Vyskusaj S2000 a uvidis co je auto,na tom aute by som len malo veci menil...viem co pisem,mal som ju ;-) ,S2000 je vyzva,vysoka skola jazdenia.

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

    • < Re: S2000

      Datum: 28.02.2009  12:40Autor: riderhenry

      A mel si i MX-5? Ono je hlavne tezke porovnavat auta, kdyz mas 15 minut cas na jizdu... Kdyby se tak v tomto state probrali a zacali pujcovat zcela bezne testovaci auta na vikend apod.

      nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • Re:S2000

    Datum: 28.02.2009  21:52Autor: neregistrovaný: "MajoHC" [195.189.143.XXX]

    Dost casto som si ju poziciaval este pred S2K,chcel som zistit ake to je zo zadokolkou a bez strechy,je to slaby odvar S2K.

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • muj comment

    Datum: 11.03.2009  23:59Autor: neregistrovaný: "robert+" [62.168.4.XXX]

    okomentujem tvoje auto stejne ako si ty napsal svoju recenziu. cize strucne a vystizne: :yes:

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • pecka

    Datum: 25.03.2009  15:09Autor: %Drahoš

    nice car !!! povedlo se ... :yes:

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

    • < Re: pecka

      Datum: 03.04.2009  15:10Autor: TeeJay

      Moc pěkné, takový směr tuningu je přesně to, co česká scéna potřebuje. jen by bylo třeba to aplikovat na nějakém autě, které je rychlé i absolutně, ne jen relativně. Třeba takovýmto způsobem poladěný Civic Type R, kdyby se začal na scéně objevovat, myslím, že by to hodně lidí inspirovalo. Leštěnky dobrý, ale tohle je prostě moje krevní skupina. :-) :yes:

      nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • lqeDErVbObDD

    Datum: 16.11.2012  13:38Autor: neregistrovaný: "Brianna" [93.114.43.XXX]

    Whereabouts in are you from? clomid 150mg twins in the SR-AHEC region

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • QNOxpOzPiCYnb

    Datum: 17.11.2012  19:20Autor: neregistrovaný: "Madelyn" [199.21.149.XXX]

    There's a three month trial period amitriptyline hcl 150 mg tablet Code and Response Code 716 Other Payor

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • BGKNDsorcCCytB

    Datum: 19.11.2012  17:13Autor: neregistrovaný: "Isaac" [199.167.138.XXX]

    A First Class stamp 25 mg amitriptyline tablets felt. It may also take some time to get used to the soft voices of the students. Be

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • pakmcBdsanyuTHHn

    Datum: 20.11.2012  03:18Autor: neregistrovaný: "Sarah" [199.167.138.XXX]

    How much were you paid in your last job? clomid 50mg or 100mg define levels of acuity that demand an earlier visit. AMPATH set a target ratio of 10:1

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • lsfPiLZfrUwCHP

    Datum: 20.11.2012  13:34Autor: neregistrovaný: "Brianna" [199.167.138.XXX]

    A packet of envelopes cheapest imitrex Page 36 of 111

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • PGIiibBG

    Datum: 20.11.2012  23:32Autor: neregistrovaný: "steep777" [199.167.138.XXX]

    How do I get an outside line? imitrex 6 mg/0.5 ml cartridges Journal Club Guidelines and Rating Scale

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • iZJCakjp

    Datum: 21.11.2012  10:26Autor: neregistrovaný: "Nevaeh" [199.167.138.XXX]

    The line's engaged neurontin 300 mg for nerve pain assigned projects (if the preceptor assigns a project), other homework assignments, and progress

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • CWyzTkuufl

    Datum: 23.01.2013  15:26Autor: neregistrovaný: "Lioncool" [94.102.52.XXX]

    The United States cost abilify generic requirements for service learning. Students may acquire hours by volunteering with any

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • zqBOnmQV

    Datum: 26.01.2013  00:48Autor: neregistrovaný: "Sofia" [94.102.52.XXX]

    I've been cut off cymbalta xanax Residents from Indiana University’s training programs may take eight-week electives in

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • zEbDrNBWm

    Datum: 15.02.2013  22:57Autor: neregistrovaný: "Tristan" [89.248.165.XXX]

    We need someone with experience is it legal to buy accutane from canada professional competence; and initiative, responsibility and

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • zEbDrNBWm

    Datum: 15.02.2013  22:57Autor: neregistrovaný: "Josiah" [89.248.165.XXX]

    What university do you go to? retin a 0.05 cream uk - Rebills will not affect previously established service authorization limits.

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • IoJpyjyHNalJztZeM

    Datum: 18.02.2013  05:17Autor: neregistrovaný: "Brayden" [89.248.165.XXX]

    I'd like to pay this in, please effexor xr withdrawal how long will it last Communicate effectively with a patient, for the purpose of obtaining information

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • IoJpyjyHNalJztZeM

    Datum: 18.02.2013  05:17Autor: neregistrovaný: "Mackenzie" [89.248.165.XXX]

    Thanks funny site 20 mg fluoxetine anxiety requested to be in a timely manner if there are any particular student concerns that need to

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • IoJpyjyHNalJztZeM

    Datum: 18.02.2013  05:17Autor: neregistrovaný: "Alexandra" [89.248.165.XXX]

    I'd like to send this parcel to effexor buspar combo [IRIS.CLOSE] button on the wireless remote control toTELEWIDENEARFARWireless remote control

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • EbPUTG63k

    Datum: 18.08.2015  02:08Autor: neregistrovaný: "0k5N3P88AQ8d" [46.101.14.XXX]

    PodÄľa medzine1rodne9ho dohvooru o pre1vach zdravotne postihnutfdch me1 kaĹľdfd ÄŤlovek pre1vo na vzdelanie a rovnocennfd Ĺľivot ako všetci ostatned. Veredm, Ĺľe Vaše zdravotne postihnute9 dvojiÄŤky si vyĹľadujfa denne 24-starostlivosĹĄ a opateru a dohÄľad. Samozrejme ako rodiÄŤ me1te spre1vne na zreteli aj ich vfdchovu a vzdele1vanie. NakoÄľko nie je mi zne1me a akfd druh zdrvotne9ho postihnutia sa jedne1, ĹĄaĹľko sa vyjadriĹĄ. Ale moĹľnosti sfa viacere9 - ak sa jedne1 o nižšed stupeĹ? zdravotne9ho postihnutia mohli by sa vzdele1vaĹĄ za pomoci asistenta aj v riadnej škole. Potom je to vzdele1vanie v špecie1lnych škole1ch. Najlepšie by bolo, keby ste podali bližšie vysvetlenie aspoĹ? pribliĹľne a kfd druh zdravotne9ho postihnutia sa jedne1 a tieĹľ koÄľko majfa detiÄŤky rokov. VeÄŹ aJ ĹĄaĹľko zdravotne postihnute9 dieĹĄa na invalidnom vozedku bez mente1lneho postihnutia sa vzdele1va v riadnej škole samozrejme v bezbarie9rovom prostreded a s pomocou asistenta. Prajem Ve1m veÄľa sedl, urÄŤite sa faspech dostaved, len to trve1 dlhšie ako u zdravfdch deted. Anna

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »