Club Autofun: Suzuki Swift 1.6 VVT

Suzuki Swift: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 2009
palivobenzin
počet válců4
počet ventilů na válec4
objem [cm3]1586
výkon [kW]100
kroutící moment [Nm]150
počet rychlostí5
převodovkamanuální
zrychlení 0-100 km/h [s]8
maximální rychlost [km/h]200 / 220
spotřeba [l/100km]7
průměr kol [palce]17
rozměr předních pneu195/45
rozměr zadních pneu195/45
pohon kolpřední
pohotovostní hmotnost [kg]1105
výkon a projev motoru: 10
řízení a řazení: 10
posaz, sedadla, volant: 8
brzdy: 10
podvozek: 9
celková spokojenost: 9

Krátký popis vozu

Auto mám teprve měsíc, postupně budu doplňovat.

Vůz je výbavě Sport, což je nejvyšší možná. Mimo jiné obsahuje:

-8x airbag

-ABS+EBD+BA+ESP+TCS

-tlumiče MONROE

-přední mlhovky

-vše kompletně v elektrice (zrcátka, okénka atd.)

-litá kola

-střešní spoiler

-dvojité výfukové potrubí

-posilovač řízení

-automatická klimatizace

-centrální zamykání s DO

-bezklíčové startování i odemykání a zamykání vozu

-vyhřívané sedačky

-rádio s CD + 6x repro + ovládání na volantu

-nastavitelný volant

-výškově nastavitelné sedadlo řidiče

-sportovní sedadla RECARO

-palubní počítač

-parkovací senzory

-zatmavená a tónovaná skla


Karoserie a lak

Příplatková stříbrná metalíza. Chtěl jsem nějakou výraznější barvu, ale také jsem nechtěl na auto čekat, tohle bylo na skladě.

Jinak Sport má proti běžným Swiftů jiné nárazníky, prahy, kola a střešní spoiler.

Motor a převodovka

Motor je už teď úžasně živý, skvěle jde do otáček a má již odspodu rovnoměrný zátah. Skoro 100 Kw na 1100 Kg to není zlý... ;-) Akorát na dálnici by se hodila šestka. Snížila by otáčky, tím pádem i hluk v interiéru a i spotřebu. Mám najeto něco přes 2500 km a spotřeba se pohybuje mezi 7-8 l, při hodně ostré jízdě i nepatrně víc. Ta by prý měla ale ještě jít dolů, tak uvidíme.

Převodovce nemám co vytknout až na výše zmiňovanou absenci šestého stupně, přesná, dobře odstupňovaná, řadicí páka se pohybuje po krátkých drahách.

Interiér:

V interiéru jsou asi nejlepší sedačky od Recara, která krásně podrží tělo v zatáčkách a jsou i překvapivě pohodlná.
Jinak palubní deska je přehledná, relativně dobře zpracovaná, i když některé materiály by mohly být lepší, ale aspoň uvnitř nic nedrnčí, akorát mě zarazilo ovládání palubního počítače, kdy se musím natahovat přes celou palubku, abych si přepnul okamžitou/dlouhodobou spotřebu. Prostor na předních i zadních sedadlech je více než dostačující, někomu může vadit homologace pouze pro 4 osoby. Pátá osoba se do vozu v případě nouze normálně vleze, ale nemá bezpečnostní pás. Také mi možná trochu schází posuvná zadní lavice (kufr by byl lépe využitelný), což trochu kompenzuje dvojité dno v kufru. Pokud tam druhé dno je, vznikne při sklopení zadních sedaček, krásně rovná a dlouhá ložná plocha. Při vyndaném druhém dnu sice při sklopených sedačkách vznikne velký schod, ale pokud jsou v základní poloze, kufr je o dost větší.

Podvozek a kola

Podvozek je od firmy Monroe, která se specializuje na rallyové speciály. Krásně drží, ale je dost tvrdý, na nekvalitních silnicích nebo pražských kostkách je to uvnitř děs... Ale rozhodně je to jedna z nejlepších věcí na tomto autě.


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
pNPcIGFot nsokmrizcyv 16.06.2012  10:26
hxmOiqNIxCwYmXP WcWrMHrJr 14.06.2012  23:30
jo suzuki shiwt praha 26.04.2011  16:23
Re: video L@lek 31.08.2010  10:45
video Náprda 29.04.2010  15:57
Re: radio L@lek 01.02.2010  17:14
radio SSS-fanda 17.01.2010  20:51
Re: pěkné L@lek 08.12.2009  18:38
Re: pěkné %Kokanee 08.12.2009  17:08
Re: pěkné L@lek 07.12.2009  21:15
Re: pěkné %Kokanee 07.12.2009  18:21
Re: pěkné L@lek 07.12.2009  16:51
Re: pěkné %Kokanee 07.12.2009  15:27
Re: pěkné L@lek 01.12.2009  20:43
pěkné fuzzy 01.12.2009  15:44
Re: mmmm mm L@lek 19.11.2009  20:35
mmmm mm ourin 19.11.2009  16:35
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »