Club Autofun: BMW řada 3 328i Touring E36

BMW řada 3: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 1996
palivobenzin
počet válců6
počet ventilů na válec4
objem [cm3]2791
výkon [kW]142
kroutící moment [Nm]280
počet rychlostí5
převodovkaautomatická
zrychlení 0-100 km/h [s]7,8
maximální rychlost [km/h]230
spotřeba [l/100km]8
průměr kol [palce]16
rozměr předních pneu225/50
rozměr zadních pneu225/50
pohon kolzadní
pohotovostní hmotnost [kg]1480
výkon a projev motoru: 10
řízení a řazení: 10
posaz, sedadla, volant: 10
brzdy: 10
podvozek: 10
celková spokojenost: 10

Krátký popis vozu

Auto jsem si zakoupil po předchozí dobré zkušenosti se starším modelem e30 318i r.v. 1989.Auto stále jezdí u nás v rodině a na tachometru už je přez 300tis.kilometrů a stále v dobré kondici.
Jediný důvod pro změnu byl kvůli nedostatečnému výkonu motoru,115 koní už mi přišlo moc málo a hlavně sem se nadchnul pro šestiválcové motory BMW.Jako ideální vůči spotřebě a výkonu se přímo nabízel 2,8VANOS.Tento motor totiž vyniká velkým krouticím momentem který stoupá lineárně od cca 1500ot. až do omezovače.

Motor a převodovka

Motor:
řadový šestiválec,24ventilů,systém VANOS(proměné časování ventilů),motor je vyroben z lehkých slitin.
Výfuk:
nerezové svody,výfuková přívěra koncového dílu výfuku ovládaná podtlakem,v závislosti na zatížení motoru
Diferenciál:
samosvorný
Automat:
5stupňový ZF,3režimy-zima(automat se chová citlivě,rozvážně-aby se předešlo smyku,ztrátě adheze),economy(automat řadí max v 5 a pul tis.ot.,snaží se jet na vyšší stupně)- a sport:-)(automat je stále připraven na zrychlování,dříve podřazuje..točí až do červeného pole)
vše ale záleží na poloze pedálu plynu.automat je inteligentní-přizpůsobuje se stylu jizdy.
funkce KICK DOWN-při úplným sešlápnutí plynu až na podlahu(na místě dosazu plynu je spínač),dojde k maximálnímu využití výkonu,podřazení a vytáčení motoru až do červeného pole(v jakémkoliv režimu)
automat má,jak už sem psal,5stupňů,ale po pátém stupni je řazena ještě volnoběžka(nevim přesně jak se tomu systému říká),která sníží otáčky ještě tak o 500 až 600.

Interiér:

Vypíšu výbavu:
světla engels eyes,mlhovky,olejový chladič,dvouzónová klima,airbagy,checkcontrol,komplet vše v černé kůži(volant,volič automatu,ruční brzda,sedačky,výplně dveří,loketní opěrky-vpředu,vzadu),vyhřívání předních sedaček,okýnka v el.,zrcátka v el.,šíbr v el.,ukazatel aktuální spotřeby,osvětlená zrcátka v clonách,centrál,sky vak,originál rezerva-alu,pneu 205 R15,tempomat,vyhřívané ostřikovače a zámek řidiče,imobilizér,čtecí lampičky,anténa integrovaná do skla...a to je asi všechno...dost toho chybí,plná výbava se zajímavější..


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: COMPAKT jozi172 28.05.2009  00:15
COMPAKT Mira328i 27.05.2009  21:43
... jozi172 27.05.2009  16:49
Re: :) Mira328i 24.05.2009  12:54
:) %MattyX 24.05.2009  12:38
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »