Club Autofun: Škoda Superb 3,6 FSI V6 4x4 Elegance

Škoda Superb: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 2008
palivobenzin
počet válců6
počet ventilů na válec4
objem [cm3]3597
výkon [kW]191
kroutící moment [Nm]350
počet rychlostí6
převodovkaautomatická
zrychlení 0-100 km/h [s]6,5
maximální rychlost [km/h]250
spotřeba [l/100km]12,5
průměr kol [palce]18
rozměr předních pneu235/50
rozměr zadních pneu235/50
pohon kol4x4
pohotovostní hmotnost [kg]1750
výkon a projev motoru: 10
Kultivovaný chod a přitom má svoje srdce.
řízení a řazení: 10
Pocit nedotáčivosti je na místě. Zatáčky, ale zvládá bravurně, ale opatrně :-). DSG = co dodat????
posaz, sedadla, volant: 9
brzdy: 8
Tady to chce trochu doladit, větší kotouče a brzdiče.
podvozek: 9
Celkem dobré, ale při vysokých rychlostech má auto tendeci cestovat. Vyřešeno většími pneumatikami.
celková spokojenost: 10
Asi není co dodat

Krátký popis vozu

Škoda Superb.. u verze varianty modelového označení 3U spíš šlo o osahání trhu. Podobnost s vozem Passat řady 3BG byla více než výmluvná, ale... Generace 3T je přeci trošku z jiného těsta, i když. V každém případě se jedná o klasickou sériovku, která nikterak nevybočuje z běžných řad.

Vůc představuje opět rozmezí několika tříd. Ovšem toto vybočení ze standardů není naškodu, někdě něco přebývá a někde zase něco chybí. Prostě a jednouše Superb je především auto středních manažerů, chtějí se vozit v luxusním voze,ale přitom ušetřit. :-)

Karoserie a lak

Klasická tříprostorová karoserie s možností variace otevírání zadních dveří Twindoor, laková jak jinak než v bílé základní barvě.

Motor a převodovka

Motor 3,6 s přímím vstřikováním typu FSI, jedinečné na motoru je uložení válců, jelikož se jedná o velmi kompaktní motor pro řadu modelů,museli vývojáři v VW trochu provětrat mozkovou kůru. Uložení válců je pod 12° což umožnilo naskládání pístů těsně vedle sebe a tím zmenšit požadavky na motorový prostor. Výkon 191 kW a krouťák 350 Nm není špatný, ale chtělo by to trochu přidat. Varianta čipu již začíná být aktuální, páč autu skončila záruka.

S převodovkou DSG asi není co dodávat. Občas se stane, že madam převovka škobrtne a řadí a podřazuje jinak než by měla, ale i na to se dá zvynout, každopádně výkon motoru a její systém zaření je znatelný s manuálním sekvenčím zadáváním rychlosti přes pádla pod volantem.

Interiér:

Nadčasové pojetí manažerského vozidla, ovšem nechybí tomu ani trocha sportovního nádechu. Interiér v kompinaci kůže a broušené kůže v barvě černé je idelní kombinace, k tomu sportovní paket.

Podvozek a kola

Podvozek zatím standardní, Ovšem čekají nás změny, snížení, zvýšení tuhosti pérování. Kola. No tak tady asi zatím největší problém. Ono koupit kola na tenhle motor není jen tak jednoduché, ne vždy se kola vejdou mezi brzdiče a tlumiče a systém řízení. Někdese stala chybička. Ale výrobce Momo s kolame S Type Black to vyřešil na výbornou, ET 32, jinak 18x 8J, pneumatiky 235 / 50 R 18. Disky josu zatím v Itálii, ale prý brzo dorazí, jen doufám, že to bude ještě letos :-)))

Fotogalerie


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
buy jordans buy jordans 30.06.2015  03:46
playoff 8s playoff 8s 25.06.2015  19:47
jordan 4 2012 for sale jordan 4 2012 for sale 10.06.2015  06:17
jordan 5 retro grape jordan 5 retro grape 03.06.2015  23:33
Nádhera %yaroukh 14.07.2010  05:35
Re: nice ;-) Peca P 12.07.2010  19:33
nice ;-) laufík 07.07.2010  13:45
hezky Hrubis 06.07.2010  12:02
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »