Club Autofun: MG ZS 180

MG ZS: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 2003
palivobenzin
počet válců6
počet ventilů na válec4
objem [cm3]2498
výkon [kW]133
kroutící moment [Nm]240
počet rychlostí5
převodovkamanuální
zrychlení 0-100 km/h [s]7,3
maximální rychlost [km/h]224
spotřeba [l/100km]9,5
průměr kol [palce]17
rozměr předních pneu205/45
rozměr zadních pneu205/45
pohon kolpřední
pohotovostní hmotnost [kg]1300
výkon a projev motoru: 9
brutální zátah V6 kdy systém VIS ve 4000ot otevře sání naplno.
řízení a řazení: 10
Lehké,informativní a rychlé řízení dodává pocit jistoty a radost z jízdy.Přesné a krátké dráhy řazení vytvářejí usměv na tváři
posaz, sedadla, volant: 10
Velice propracovaná sedadla jak na závodění tak na dlouhé cesty.Při mých 185cm si za volantem najdu přesně svojí polohu
brzdy: 8
Od Hondy sice jednopístky,ale brzdí jako hrom díky lehké váze
podvozek: 9
Na sportovní účely vynikající,kdo si nesjede neuvěří.Po praktické stránce už je to horší.
celková spokojenost: 10
Úžasný vůz

Krátký popis vozu

Anglický sportovní automobil,laděný za pomocí techniků od BMW,vůz vychází ze základu Rovera 45 a Hondy Civic VI.generace.
MG ZS bylo postaveno za účelem závodit v prestižním závodě cestovních vozů WTCC.Tyto vozy byly samozřejmě závodně upravovány,ale vozy ZS,které byly bežně v prodeji se moc nelišily.

Karoserie a lak

Karoserie je sportovně vyladěná z továrny MG,pomocí spoilerů,nástavců prahů a křídla.Všechny tyto prvky mají svůj účel.

Motor a převodovka

Zážehový atmosférický motor Rover V6 o objemu 2,5l,rozvod DOHC,4 ventily na válec,vstřikování SIEMENS,variabilní sání VIS,laděný výfuk.
Výkon 133kw(177koní),kroutící moment 240Nm.
5 stupňová manuální převodovka PG1 se samosvorem.
Zrychlení z O na 100 za 7,3s a maximální rychlost je 224km/h.

Interiér:

Interier je laděn do sportovního vzhledu,díky bíle podbarveným budíkům,koženému paketu,tmavým plastům a sportovním polokoženým sedačkám s výrazným bočním vedením.

Podvozek a kola

Přední kola mají dvojité lichoběžníkové uložení a zadní náprava je nezávisle uložena.Toto uložení si MG vypůjčilo od Hondy.Také brzdy má ZS-o od Hondy,konkrétně vpředu z Accorda 7.generace s vnitřně chlazenýmy kotouči o průměru 282mm a vzadu také z Accorda,ale 6.generace s kotouči o průměru 260mm.
Podvozek je snížen,jsou nainstalovány sportovní pružiny a sportovní tlumiče.
Kola jsou sériově 17-palcová s rozměrem pneumatik 205/45

Fotogalerie


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: :))) Pegas 26.04.2011  11:04
hen,hen Skoto 25.04.2011  17:12
:))) laufeček 20.04.2011  11:26
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »