Club Autofun: Chevrolet Corvette ( par fotiek zo zrazu )

Chevrolet Corvette: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 1993
palivobenzin
počet válců8
objem [cm3]5733
výkon [kW]224
kroutící moment [Nm]447
převodovkamanuální
zrychlení 0-100 km/h [s]5,1
maximální rychlost [km/h]253
spotřeba [l/100km]11,9
pohon kolzadní
celková spokojenost: 10
este sa s nim musim trochu spoznat :)

Krátký popis vozu

Splneny sen. Asi takto by som popisal auto ktore sa konecne ocitlo v mojej garazi. Po rokoch snivania a nociach hladania na internete som konecne nasiel auto ktore splnilo moj velky sen. Je mnozstvo aut ktore uchvatili moje srdce, ale Corvette je na prvom mieste. Mam rad vsetky generacie, a pokial by to umoznili financne moznosti, mal by som v garazi po jednom kuse z kazdej generacie. C4 je kompromis, ktory splnal moje vykonove a financne moznosti. Dlho som vahal nad C3 ktoru by som doviezol z USA a dal na veteranske znacky. Isty cas som uvazoval ze doveziem C5 alebo pockam kym klesne cena novej C6. Musel by som este par rokov pockat, ale to by som asi uz nevydrzal. Nad tymto konkretnym autom som vahal cely rok kym som sa ohlasil na inzerat.
Cestou na obhliadku som mal zmiesane pocity. Na jednej strane som dufal aby bolo auto v super stave ako som si ho vysnival,na druhej som ocakaval ze auto nebude take dobre a ze sa ho lahko vzdam.
Stalo sa to co som necakal. Auto ma uchvatilo a nedokazal som mu odolat. Malo presne to co som od neho ocakaval. Krasna cervena farba, targa, 305PS a intierier auta ako novy. Mozno rozhodlo ze tento kus mal 6 stupnovu manualnu prevodovku, co bola jedna z hlavnych podmienok ktore som na Corvette mal. Automaticka prevodovka mi na sportovych autach nesedi a preto som mal omedzeny vyber. Najst Corvette s manualnou prevodoukou je vynimka. Nakoniec som autu neodolal a uz parkuje doma garazi.

Karoserie a lak

- 6 stupnova manualna prevodovka
- krasne tvary a na amaricke auta slusny interier
- vykonny motor 305PS
- Targa strecha
- na Slovenskych cestach je to vynimocne auto a puta pozornost
okolia
- nadherny zvuk motora
- vynikajuce auto na zabavu
- ASR, ktore ma ako novacika vzdy upozorni aby som sa krotil.
Hlavne za dazda zareaguje vcas a upozorni aby ubral. Ked mam
chut sa vyblbnut na parkovisku tak staci potlacit gombik a
zabava moze pokracovat

Motor a převodovka

- prehrievanie motora v zepchach v meste, po 45 minutovej zapche pocas spicky som trpel aby mi nevyvrela voda. Nebolo kde auto odstavit a nechat ho vychladnut. Zablokovat jeden jazdny pruh z dovodu prehriateho motora tiez nie je stastne riesenie. To je ale vynimka, lebo toto auto nie je urcene na jazdu po meste. Po 5tich minutach na dialnici klesla teplota na pozadovanu teplotu.
- chyba mietso na umiestnenie SPZ v predu. Zatial dufam ze to policajti pochopia. Vrtat do predneho naraznika nemam zaujem. Dufam ze im bude stacit nalepka.
- parkovanie v meste (bojim sa aby mi ho dobra dusa neposkarbala)
- nakolko je auto nizke a ma siroky ram prechadzajuci po strane auta, komplikuje to nastupavanie a vystupavenie do auta.

Interiér:

Auto som kupil s pokazenou spojkou. Musel som par dni pockat kym prisla a bola vymenena, ale teraz uz je dufam v poriadku. Z poruch som zistil ze nefunguje CD prehrac. Aparatura BOSE z roku 1993 ktora prehrava kazety a CD je super vec. Skoda ze nefunguje to CD. Radio pekne zapada do interieru a nerad by som ho menil za moderne blikajuce radijko ktore by to cele pokazilo. Pri jazde aj tak radsej pocuvam zvuk motora a dopravne informacie koli radarom :)

Podvozek a kola

Doplnene 30.6.2007

Konecne sa mi podarilo pridat par novych fotiek. Snazil som sa nafotit interier a par detjlov aby som uspokojil poziadavky ktore sa tu objavili.
Mal so cas trochu viac auto spoznat a mozem doplnit nove skusenosti ktore som postupne nabral. Auto stale super a tesim sa na kazdu moznost ked ho mozem vybrat z garaze a ist sa previest. Ked nic ine tak aspon prejst sa okolo bloku a zaparkovat ho naspat do garaze. Nie koli susedom ale len tak pre seba potesit sa. Je to supre relax po namahavom dni v praci. Je pravda ze sa ked niekam pridem tak sa otoci skoro kazdy.

K uz napisanemu by som doplnil tieto skusenosti:
- neda sa mu odolat a nedokazem ho nechat zaparkovane len tak v garazi
- predchazdajuci bod vyvolava caste tankovanie benzinu. Vzdy tankujem plnu a aj tak sa nevyhnem castym zastavkam na pumpe. Snazil som sa tankovat 98 ale nie na vsetkych pumpach je k dispozicii.
- Targa je super napad. Staci kratko a strecha je dole. V tomto teplom pocasi to vyuzivam skoro stale. Meni to uplne pocit z jazdy. Znasobuje sa zvuk motora, prudiaci vzduch znasobuje pocit zo zrychlenia. Nema vyznam to vuac opisovat lebo sa to ani neda.
- Pri dlhych cestach je lepsie nechat strechu. Po case sa prudenie vzduchu zunuje a hlava je dost ohucana. Je lepsie nasadit strechu, pustit klimu a komfort je ovela lepsi.
- Je to super auto na zabavu. Cital som kritiky ze Corvette (vraj vsetky USA sportove auta) su len na rovne dialnice a ze na inych cestach su onicom. Musim to vyvratit a povedat ze to je omyl. Viac ako dialnica mu sedial vidiecke cesty na ktorych sedi perfektne. Super zabava je na prazdenych parkoviska. Ma to za nasledok castu vymenu pneumatik ale to asi patri k tomu.

8.7.2007 Pridal som nove fotky a video.


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
wXzta2D7w 9gRYg0ECd9x 17.08.2015  18:51
Šamorín myr3c 15.12.2007  10:13
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »