Club Autofun: Subaru Forester S-turbo

Subaru Forester: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 1999
palivobenzin
počet válců4
počet ventilů na válec4
objem [cm3]1994
výkon [kW]125
kroutící moment [Nm]240
počet rychlostí5
převodovkamanuální
zrychlení 0-100 km/h [s]8,2
maximální rychlost [km/h]200
spotřeba [l/100km]10
průměr kol [palce]16
rozměr předních pneu215
rozměr zadních pneu215
pohon kol4x4
pohotovostní hmotnost [kg]1390
výkon a projev motoru: 10
max. výkon nie je ohurujúci, no je tam úplne plochá kryvka vykonu.
řízení a řazení: 10
riadenie skvele,ziadne neskore odozvy,radenie tuhsie.
posaz, sedadla, volant: 10
posed vobec neunavujuci, bocne drzanie idealne, pedale sportove,kratky chod spojky,plyn citlivy.
brzdy: 9
Zadok na môj fkus by mohol brzdiť viac.Ovladanie pedalu ma chod ktory sa dobre davkuje na snehu.Ostatne že je to najlepšie brzdiace ABS na horšom alebo nespevnenom povrchu,, tak niečo na tom bude..
podvozek: 9
Chcelo by to nizsie pneu na cestu.16" kolesá je taký výborný univerzál.17" by boli na ceste samozrejme lepšie.
celková spokojenost: 10
Som s ním nadmieru spokojný

Krátký popis vozu

Vlastnim ho od roku 2006.Možno si poviete ze toto auto tu nepatrii,, no verte, ze by som to tu natrel par autam čo tu vystavujete akože ako športove auta...Som s ním nadmieru spokojný,, ale vyžadujem od neho vlastnosti približujúce sa WRX.Možno by som radšej chcel teda Imprezu WRX alebo STI. :-)

Karoserie a lak

Karoseria je,, uplne nevsedna,, a dotoho tie bezrámovky... :-)
Aj ked strieborna metaliza je asi narozšírenejšia, tento odtien som este nikde inde nevidel.V skutočnosti medzi autami je úplne rozdielna a plus spodna čast auta v grafitovej metalize.

Motor a převodovka

Motor väčšinu času jazdy iba spí... Prebúdza sa, a otvorí oči, až keď prestanem ten plyn iba stekliť, a dám mu trochu nadychnuť... :-)
Inak tichý bez vybrácií,lahko sa vytáča, v otačkach - no krasny zvuk, ale to už o turbomotoroch Subaru tu bolo pisané nespočetnekrát.
Päť stupnov v prevodovke uplne tomuto motoru stačí...X-krát dám z trojky rovno päťku... :-)
V zadu je samosvor, takže na snehu sa otočím na mieste a ostatné myslím nemusím ani písať...Vôbec sa to nechová ako zvyšné "štvorkolky". Je to cítiť v každom milimetry pohybu.Nezasvetenému ťažko vysvetlím. Ten kto to má porovnané, nemusím hovoriť aký je to rozdiel.Toto je pohon športového rallye auta, a nie SUV približovadla...

Interiér:

Pohodlný interier, sedačky skvelé, oni su prakticky také ako v 2,0 GT-Turbo.. :-) len trochu asi mäkšie, tak bočne vedenie-no nečakali by ste tu taketo válovy a poťahy sú prešité carbonovou niťou, takže sa netrhaju a vôbec nekrčia.
Volant, radiaca a ručná v koži. Palubovka jednoducha, ale upne prehladná a funkčná,tlačítka pevné,velké, žiadne titerinky...
velká otvaracia strecha..atd.
Plna vybava subaru.

Podvozek a kola

Podvozok rozšíreny o 62mm.Prakticky toto auto vychadza z Imprezy WRX, rozdiel je iba v hrubke plechu podvozku, zdvihu tlmicov,autonivelacia podvozku,priskrtene turbo na 0,55 baru, a zvrchna cast karoserie.Disky su kované BBS RX2 trojdielne,kované ráfky v Japonsku,vo farbe strieborná metalíza,leštený,lakovaný hliník a grafitová metaliza.

Tuning?

Nemaám ziadny tuning.Vzdy som chcel auto, na ktorom uz nemusim nic tunit.Tak neviem co by som mal.Keby som chcel vacsi vykon,, tak si kupim auto z vacsim vykonom...
Akurat mozno by som mu dal ostrek medzichladica vodou,,, na leto.


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
fhGyRONFdBTpi ONdxLnYLE 16.06.2012  08:46
to je ten.. burlac 18.04.2012  08:44
hmmmm, koksssoo 29.03.2012  07:54
Re: dobrá kárka anzo 21.04.2010  11:09
dobrá kárka rosi007 20.04.2010  19:47
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »