Club Autofun: Opel Astra F GSi

Opel Astra: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 1992
palivobenzin
počet válců4
počet ventilů na válec4
objem [cm3]1998
výkon [kW]110 / 121
kroutící moment [Nm]196
počet rychlostí5
převodovkamanuální
zrychlení 0-100 km/h [s]9,4 / 7,5
maximální rychlost [km/h]230 / 240
spotřeba [l/100km]7,7 / 9
průměr kol [palce]13 / 17
rozměr předních pneu175/70 / 205/40
rozměr zadních pneu175/70 / 205/40
pohon kolpřední
pohotovostní hmotnost [kg]975 / 975
výkon a projev motoru: 10
motor je bomba - krásnej zvuk a výkon dostačující !!! miluju GSI
řízení a řazení: 10
když je špatný řízení a řazení - tak je špatný mezikus mezi volantem a sedačkou
posaz, sedadla, volant: 10
volant i sedačky nejsou serie, takže se sedi dobre. Ale original recaro byly taky uplně v pohodě...
brzdy: 9
.. co neubrzdíš - to neukecáš !!!
podvozek: 9
podvozek se bude obnovovat
celková spokojenost: 10

Krátký popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Drahoš".

Astru jsem koupil po bouračce v Golfu GTI v roce 2006. Chtěl jsem už auto, které není tak rychlé, protože jeden zlomený obratel stačil. Astra měla motor 2.0 8V - to bylo 85kW, ale jak to bývá motor přestal stačit. Astru jsem minulý rok odstavil a začala radikálnější přeměna...více fotek můžete vidět na www.united-cars.cz/drahos.html

Karoserie a lak

Karoserie je originál 3dvéř. Nárazníky i prahy jsou lamináty. Přední nárazník je rádoby GSI s lízátkem - jen sem si ho trochu upravil k obrazu svému ( zvětšil jsem hlavní otvor, zalaminoval mlhovky a hlavně jsem ho musel zúžit. Světla standardně Angel eyes černá matná, maska ABS Rieger, kapota GSI s výdechy, zrcátka M3 jsem vyměnil za hezčí - kulatější kapky. Na okně clonítko 150mm a nad zadním oknem se tlačí GSI křídlo. Zadní světla mám crystal black s diodami. Zadní nárazník je originál a něj je dolepen laminátový díl Rieger. Prahy jsou klasické kroucené - laminát. Výfuk je japan style WM sport a když tak na to koukám, tak němu přibyde bráška...

Motor a převodovka

Nejdříve byl v Astrátovi C20NE = 85 kW, ale jak to tak bývá 110 koní je málo... tak se koupil C20XE 150 koní s výkonější Calibry. Ten jsme uplně rozebrali a od šroubku zrepasovali. To znamená - nové šály na klice, kroužky, všechny vyčistit, srovnat hlavu vybrousit sedla ventilů... Motor je v červené barvě s bílým a černým komaxitem. Místo originálního SFI boxu sací domeček vlastní výroby ala Fridrich Motorsport..svíčky Denso Iridium, vstřikovací lištu s modelu Calibra Turbo...výfuk od svodů nový. Mám svody 4-2-1 pak trubka - rezonátor - trubka a laďák s dílny WM Motorsport, načipovaná ECU od EDS ... možná někdy ostrý vačky 285/285 - dodělat ten duplex

Interiér:

Interier v černo-červeném flocku. Sportovní sedačky JOM - příliš nedoporučuji - jsou moc hluboké !! existují lepší v této cenové kategorii. Tříbodové pásy autostyle červené barvy ladí s flockem. Autorádio Kenwood KDC bla bla dává hlavní signal do zesíku Raveland 1200W max( kecaj ) - ten se dostatečně napájí z kapacitoru Toxic 1F. Zesík posílá signál do oválů Renkforce a do subwooferu Kenwood KFC-W112S. Přední repro a výškáče jsou nějaké noname. Řadička a ručka mají nové manžety a i hlavice - laděno do červené. Kolama točím s volantem JOM o průměru 28cm, ale ten půjde asi do světa a na jeho místo půjde hezčí a lépe tvarovaný. Do interieru planuju hlavně 7" auto vyjížděcí monitor, který bude napojený na PS2. Až se všechno rozhýbe, tak prodám tyhle sedačky a koupim jiné...

Podvozek a kola

Podvozek -pružiny JOM - 60/40mm. Kola KOsei Spa 7x17" s gumou Fate 205/40/17. Brzdy originál GSI - kotouče na všech kolech - určitě je musím zvětšit, ale to teď není prioritou - stačilo by mi použít z modelu turbo. Hlavně už musím udělat pořádný podvozek - tyhle pružiny jsou dobré, ale není to podvozek a má stále nějaké rezervy. Chce to tuhostně štelovací ... a komplet brzdy z Cali turbo

Drahoše Astra f GSI

Můj projekt GSI se táhne od roku 2006, ale právě teď byly nevětší změny komplet celého auta...

Novinky

2.11.2008
motor už vrčí - video je na mém profilu na www.united-cars.cz/drahos.html
21.10.2008
nárazníky v laku - teď dolepím tahokov a budou hezčí fotky

Novinky

25.3.2009 - chip
teď jsem sehnal chip od EDS Motorsport
10.3.2009
mám najeto s novou upravou a motorem 550km. odešla lambda - tak přišel na řadu chip, který si s tím poradí ...
2.11.2008
motor už vrčí - video je na mém profilu na www.united-cars.cz/drahos.html
21.10.2008
nárazníky v laku - teď dolepím tahokov a budou hezčí fotky

Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
pobidka cALIMAN 07.07.2012  01:09
zRPRuvOFk oEwvGkqm 13.03.2012  03:08
gsi rasty23 21.02.2010  22:04
Re: hmm... %Drahoš 12.02.2010  15:45
Re: Pěkný %Drahoš 12.02.2010  15:45
Pěkný .Kaja. 07.02.2010  19:36
hmm... Vaša 13.10.2009  15:58
Prahy iOrange 12.10.2009  21:14
Re: Nice Auto %Drahoš 02.07.2009  15:31
Nice Auto %Wickie 01.07.2009  23:55
Re: Nalepka %Drahoš 29.06.2009  17:28
Re: Nalepka Radekkk 25.06.2009  11:35
Re: GO motoru %Drahoš 04.06.2009  16:10
GO motoru stouda 03.06.2009  23:42
Re: Nalepka %Drahoš 21.05.2009  10:33
Nalepka Blahoslav 20.05.2009  21:28
Re: to je hodin ... %Drahoš 07.04.2009  07:06
to je hodin ... %atf 07.04.2009  00:44
Re: pekna %Drahoš 15.01.2009  06:50
pekna Kessatko 14.01.2009  14:50
Re: gratz %Drahoš 02.01.2009  20:03
Re: Jsi borec %Drahoš 02.01.2009  20:02
Jsi borec Beňour 31.12.2008  21:40
gratz Bonnes 29.12.2008  18:46
Re: foto pro drahose :-D %Drahoš 15.09.2008  09:11
foto pro drahose :-D %folik 14.09.2008  11:03
Re: Jirka %Drahoš 27.08.2008  07:30
Jirka %oplicek 26.08.2008  22:11
Re: Hmmm %Drahoš 01.08.2008  15:33
Hmmm %Katrin 01.08.2008  14:42
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »