Club Autofun: Audi A3 1.8T Ambiente

Audi A3: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 1998
palivobenzin
počet válců4
počet ventilů na válec5
objem [cm3]1780
výkon [kW]110
kroutící moment [Nm]210
počet rychlostí5
převodovkamanuální
maximální rychlost [km/h]217
spotřeba [l/100km]8
průměr kol [palce]18
rozměr předních pneu225/40
rozměr zadních pneu225/40
pohon kolpřední
pohotovostní hmotnost [kg]1150
výkon a projev motoru: 7
Projel jsem se v S3 s ~260 koníkama a to jsem neměl dělat...
řízení a řazení: 9
Až na ten synchron na zpátečce nemá chybu.
posaz, sedadla, volant: 8
Moje předchozí Audi 80 to měla lepší.
brzdy: 10
Zatím jsem ubrzdil vše.
podvozek: 10
Po úpravě na 1 s hvězdičkou.
celková spokojenost: 9
Auto má sice drobné mouchy, ale i tak jsem spokojenej.

Krátký popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "paiaahc".

Líbivej bonbónek s čiperným motorem. V sérii má sice houpavej podvozek, ale to není nic, co by se nedalo změnit.

Karoserie a lak

Auto je vzhledově předěláno na facelift, celkově jsem se snažil o nenásilný vzhled, který bude odkazovat na původní designérskou myšlenku. V přední části se nachází názazník z S3, xenonová facelift světla a bílé boční blinkry, prahy jsou od Zenderu a vzhledově navazují na linii dveří, v zadní části je stříška z S3, opět faceliftová světla a zadní nárazík od německého Carline, který doplňuje DTM dvojkoncovka tlumiče Remus Power Sound.

Po bouračce je auto přelakováno do Standoxu, odstín je stříbrná metalíza ze vzorníku Mercedesu.

Motor a převodovka

Sériová 1.8T se 150 poníkama.

Interiér:

Originální stav = černá kůže v rámci výbavy Ambiente (u Audi nejvyšší typ).

Změn doznala muzika, která je komplet předělaná, zvuk obstarává rádio Alpine, které přivádí signál zesilovači Rockford Fosgate, který jej zesiluje reproduktorům od Powerbass a basáku od u-Dimension.

Podvozek a kola

Podvozek doznal větších změn, protože jak už jsem uvedl výše, v sérii není zrovna ukázkovým příkladem sportovnosti. Původně byl nasazen komplet od Weitecu se stavitelnou tuhostí, s pružinami jsem byl ovšem velmi nespokojen, proto byly následně vyměněny za výrobek značky H&R, stejné značky je také tužší přední stabilizátor. Celkové tuhosti přední nápravy ještě napomáhá rozpěra Sandtler.

Za 18palcovýma kolama MAM 6 Black se nachází brzdy originálních rozměrů, ovšem jednotlivé komponenty byly zaměněny za výrobky značky Zimmermann a Ferodo DS.

Fotogalerie


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
lhzlizqd@gmail.com fitflop??? 16.01.2015  23:12
ABBniqwuNIFBtBfqoE oUDlMqpOnvjXSy 13.03.2012  04:34
IKBFPwBkx njFAXsvR 11.03.2012  14:29
bsurSbtqazgxYmS NqaKiLrMWp 11.03.2012  03:22
xxx Fil 26.01.2009  22:30
Re: Kritiku beru %janis 16.07.2008  17:04
Kritiku beru Prema69 27.06.2008  15:58
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »