Club Autofun: Honda CR-X 1.6 16V

Honda CR-X: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

Účastník soutěže Tuning Cup
ročník počet hlasů pořadí
2008 10 44
rok výroby 1991
palivobenzin
počet válců4
počet ventilů na válec4
objem [cm3]1590
výkon [kW]96
počet rychlostí5
převodovkamanuální
zrychlení 0-100 km/h [s]7,2
maximální rychlost [km/h]220
průměr kol [palce]16
pohon kolpřední
pohotovostní hmotnost [kg]920
výkon a projev motoru: 10
Lebedící zvuk motoru v 7000ot/min je to nejlepší :)
řízení a řazení: 10
Přesné a citlivé..
posaz, sedadla, volant: 10
Jako v motokáře..pár centimetrů nad asfaltem :)
brzdy: 8
Mohly by být lepší
podvozek: 10
Spokojenost
celková spokojenost: 10

Krátký popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Lukeen".

CRX jsem pořídil poté co sem ji viděl u kamaráda a ten mně v ní svezl, hned jsem měl jasno a musel sem ji mít :) Potom sem rok jezdil až přišlo rozhodnutí udělat si ji dle obrazu svého a tak Honda strávila rok v garáži kde se na ní tvrdě pracovalo.

Karoserie a lak

Karoserie je komplet zavařená a zahlazená bez lišt a prolisů. Prahy sem použil plechové z felicie,které sou monoliticky spojeny s karoserií a navazují na rozšířené zadní lemy blatníků, které sou použity ze staré škodovky. Přední kapota je lehce zamračená. Nárazníky jsou mým vlastním návrhem a výrobou na což sem hrdý :) Lak pochází ze vzorníku VW, jak zelená perleť tak černá metalíza na kapotě.

Motor a převodovka

Motor Hondy je po malé generálce a je nalakován stříbrným lakem. Nové je výfukové potrubí s rezonátorem, svody 4-2-1 a koncový tlumič duplex z leštěného nerezu. Vyleštil jsem kanálky sání a přidal sportovní filtr. Dále sou to vesměs optické úpravy.

Interiér:

Interiér je dá se říct zatím sériový, ale už se chystá čalounění do béžové koženky. Jinak je tam volant Raid, čtyřbodové pásy Schroth, zkrácené řazení.. Audio soustavu pohání rádio od Sony, které napájí přední kompa od Impulse a přes zesilovač Magnat subwoofer Helix.

Podvozek a kola

Podvozek prošel repasí. Vyměněny sou brzdové kotouče od Bremba a třmeny ve stříbrné barvě. Sníženo je pomocí výškově stavitelných pružin a tlumičů HR. Na Hondě se otáčí kola Rondell ve velikosti 16" a šířce 7,5" vepředu a 9" vzadu, pneu sem použil 205/40 a 215/40.


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
MarfaFoet MarfaFoet 24.12.2017  23:30
1YIfsICtRw2 vLL7mjef 28.04.2017  00:21
Rt9sZs6Q 8ZY9sqnm 26.04.2017  01:44
ZQf2d775XKbP ISBu3R9gyv 24.04.2017  21:04
GJIOJikPfc LDNDcgOpQJrOF 03.09.2012  23:00
eyrPXMNweBkc ivaXCbUpbOurBE 01.09.2012  06:09
jwIzUeHSyr PgtwaUaSJvTCi 28.08.2011  13:20
EblfCiCp jFfNeUazp 27.08.2011  17:40
JBaqkYNCfSbozLI kwItykRI 27.08.2011  03:25
FRlITkFoKrPqUwCLx EYljueyCrU 26.08.2011  19:27
pěkný céro :) %cyborg 01.07.2008  09:50
Re: NADHERA %Lukeen 23.06.2008  14:27
NADHERA %daverb 22.06.2008  18:57
pěkný Kouďas 13.06.2008  19:48
pěkný Kouďas 13.06.2008  19:47
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »