Club Autofun: Chevrolet Cobalt SS

Chevrolet Cobalt: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

Účastník soutěže Tuning Cup
ročník počet hlasů pořadí
2009 9 29
rok výroby 2005
palivobenzin
počet válců4
počet ventilů na válec4
objem [cm3]1996
výkon [kW]162 / 175
počet rychlostí5
převodovkamanuální
zrychlení 0-100 km/h [s]7,3 / 6
maximální rychlost [km/h]235 / 248
spotřeba [l/100km]10 / 13
průměr kol [palce]18 / 19
pohon kolpřední
pohotovostní hmotnost [kg]1500 / 1480
výkon a projev motoru: 9
řízení a řazení: 9
posaz, sedadla, volant: 9
brzdy: 10
podvozek: 9
celková spokojenost: 9

Krátký popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "atf".

výroba a dovoz USA. výroba 2005-2010. V roce 2008 vyměněn kompresor za turbo s výkonem 260PS. Popisovaný model je s kompresorem.

Karoserie a lak

coupe, nezvykle dlouhé auto na coupe, nadměrně velký kufr, ale uzký nákladový prostor, zadní okno je pevné, přidány u verze SS přední a zadní podspoiler nárazníků a prahy, kapota motoru ze spodní části přelakována na černou perleť + přidána zrcadla do kapoty, z masky vyřezány lamely zatmeleny a nahrazeny plastovou mřížkou, chromová světla rozlepena a paraboly přelakovány na černo + odstraněny oranžové kryty blinkrů, přidány led stripy pod světla jako parkovačky, do předního nárazníku vyřezany a nalepeny boční výdechy pro sání KN, folie oken black Bruxafol, el. střešní okno, zadní malé křídlo vyměněno za SS Supersport, přidány rychlé pruhy na boky v černé perleti na stříbrném podkladu, lak světle žlutá o kvalitě USA raději pomlčím zlatá evropská práce, nedej na místech, kde to nejde vidět, tam si to musíte dolakovat sami, už se stalo.

Motor a převodovka

2.0 SS, Supercharget (kompresor), snížená hlava, větší vstřikovače Lukas, otevřený kit sání KN,nerez. sportovní tlumič výfuku dělaný na zakázku Soieta, výkon po upravách cca 230PS, bohužel auto má hnací nápravu jen přední a kompresor zabírá od spodu, takže z místa spíše hrabe a hrabe než se odlepí, být to quatro bylo by to o něčem jiném. Převodovka 5kvalt manuál Saab. Velice přesná a bez chyb.

Interiér:

Sedadla Recaro ve žlutočerné kůži, žlutá kůže přidána do dveří, multifunkční volant, hlavice řadící páky a manžeta Simoni Racing, Ruční brzda s manžetou Simoni Racing ve žluté kůži, budík tlaku kompresoru, muzika Pionner zatím seriová, ale už se šetří na zástavbu kufru.

Podvozek a kola

Seriový podvozek nahrazen výškově stavitelným podvozkem KW -20mm až -50mm, původní kola 18" nahrazena za Rial Nogaro 19", pneu 225/35/19",


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: :-) %atf 15.04.2009  22:42
:-) dagos 15.04.2009  21:16
Luxus Hornblower 06.04.2009  18:03
?? %Drahoš 06.04.2009  10:04
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »