Club Autofun: Ford Focus Ford Focus

Ford Focus: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 2002
palivobenzin
počet válců4
počet ventilů na válec4
objem [cm3]1596
výkon [kW]74
počet rychlostí4
převodovkamanuální
průměr kol [palce]15 / 17
rozměr předních pneu195/60 / 215/40
rozměr zadních pneu195/60 / 215/40
pohon kolpřední
pohotovostní hmotnost [kg]1154
výkon a projev motoru: 8
řízení a řazení: 10
posaz, sedadla, volant: 10
brzdy: 9
podvozek: 10
celková spokojenost: 10

Krátký popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "r0mik".

auto je denne v provozu, snazil jsem se o decentni styling zamereny na detaily se zachovanim puvodnich tvaru a linii :) Je to muj druhy Focus. S prvnim jsem byl spokojen, jen byl bohuzel sesrotovan pri autonehode.

Karoserie a lak

predni naraznik zahlazeny, original mrizka predniho narazniku z ST170, maska mezi svetly bez znaku, predni svetla original z ST170, zadni naraznik z pred faceliftove verze, zadni vrata bez znaku, kufrova lista bez znaku, zadni mlhove (zpateckove) svetlo z UK verze, koncovka vyfuku

Motor a převodovka

1.6 16V 74kW, kit primeho sani K&N 57i

Interiér:

hlinikove kryty pedalu Focus, polokozene sedacky z ST170, cernou kozenkou ocalounene vyplne dvernich tapecirunku

Podvozek a kola

hlinikova kola Ronal z Ford Focus Tdci Sport 17" x 7" ET49 s rucne lestenymi celnimi plochami paprsku " + pneu Barum Bravuris 215/40 R17, stavitelny podvozek KW varianta 1, zadni naprava rozsirena na kazdou stranu 15mm, zadni brzdy prestaveny na kotoucove, predni + zadni kotouce Brembo, predni + zadni brzdove desticky Textar

Audio

4-kanal zesilovac Mac Fearless 4000, subwoofer Ground Zero GZRW 10 XS-AL, predni vyhybky a vyskove repro z komponentnich repro Alpine SPS-171A + stredobasove repro Hertz HV165, predni dvere vytlumene materialem Dynamat, radio Alpine CDE-103BT + redukce na original Ford dalkove ovladani pod volantem

Fotogalerie


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Paráda Fikus1596 03.07.2011  11:59
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »