Club Autofun: Hyundai Lantra J1

Hyundai Lantra: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 1993
palivobenzin
počet válců4
počet ventilů na válec4
objem [cm3]1594
výkon [kW]84
počet rychlostí5
převodovkamanuální / 16
rozměr předních pneu205/45
rozměr zadních pneu205/45
pohon kolpřední
celková spokojenost: 8
ještě na něm plánuji hodně věcí... má svoje mouchy a vím o nich

Krátký popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Tom.Rockys".

Automobil upravuji už od svých 15ti let, jde to pomalu z toho důvodu že ještě studuji a financí není dostatek, ale snažím se a plány jsou ještě velké. Drtivou většinu úprav si dělám sám s pomocí mého táty a občasné pomoci kamarádů. Tímto jim moc děkuji

Karoserie a lak

Vyklápění předních dveří Lambo doors, zamračená kapota do kulata, funkční nasávač vzduchu na kapotě, sluneční clona na předním okně, dopasovaný přední nárazník původně určený na Audi A4 a spojený v jeden kus s upravenou maskou, zahlazeny jeho boční žábry, všechny otvory vyplněny tahokovem, prahy styl E36 – délkou původně určené na Ford Mondeo, nerezové lišty nad prahama, zadní nárazník komplet předělaný dle vlastního designu ( původně to byl tuning nárazník na Škodu 120 ), zahlazené víko kufru se zamračeným prolisem na SPZ původně z Felicie, zahlazené boční blinkry z blatníků, zahlazené boční lišty ze dveří, lak Modrá metalíza - odstín Hyundai + spodní část vozu lakována bílou barvou s přechodem do modré
( toto je ale pouze přechodné řešení pro tuto sezónu )

Motor a převodovka

Styling motorového prostoru:
Víko motoru lakováno modrou metalízou, některé kryty lakovány bíle, airbox a některé nádobky také v bílém laku, leštěná nerezová rozpěrná tyč vlastního designu a výroby, leštěný nerezový plech jako kryt kabeláže pod rozpěrou, modré návleky hadic a kabelů, podtlakové klaksony,

Tuningové úpravy motoru:
Snížená hlava, komplet nerezové výfukové potrubí ( krom svodů ) rozvětvené na obě strany vozu, zakončené čtveřicí oválných leštěných nerezových koncovek vlastní výroby, potrubí je bez katalizátoru a tlumičů, místo středního tlumiče je nerez. rezonátor, zapalovací svíčky Brisk Premium

Interiér:

Kompletní čalounění do bílého plyše „Polar bear“ ( palubka, středový tunel, dveře, zadní plato ), přední sedačky z Hondy CRX čalouněné bílou koženkou, zadní origo sedačky také komplet v bílé kožence ( vše šito modrou nití ), modré sportovní pásy Schroth s elektrickými navijáky, středy dveří potažené modrou látkou, modré flockování ( sloupky, sluneční clony, stropní lampičky … ), stropnice potažena bílým semišem, na kterém jsou vytvořeny 4 modré stopy ledního medvěda, některé plasty lakovány modrou metalízou nebo bílou barvou, nerezové doplňky, komplet podlaha potažena modrým kobercem, sportovní modré pedály, modro-chromovaná ruční brzda + řadička HOTstyle, sportovní volant ( průměr 32cm ) + nába Luisi, ručičky budíků lakovány modře, popelník nahradil nerezový panel s vypínači na neony, komplet osvícení interiéru modrými neony a diodovými žárovkami

Podvozek a kola

Sportovní tlumiče KONI se stavitelnou tuhostí ( před montáží nastaveno na nejvyšší tuhost ), předek snížen pomocí pružin o 3,5 cm, brzdové třmeny a bubny lakovány modrou metalízou, Kola KING o rozměru 7,5x16“, Pneu Hankook Ventus Sport K104 – 205/45 R16


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
pomoc pls vena_killer 29.10.2012  15:59
MxAlQyFFVK vXgDWnyQVDh 16.06.2012  10:05
Re: správa Rockys 18.01.2011  20:45
správa dndýs 06.11.2010  19:26
Re: nerezové potrubí %Tom.Rockys 14.09.2009  15:55
nerezové potrubí alex 74 14.09.2009  12:00
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »