Club Autofun: Škoda Felicia

Škoda Felicia: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

Účastník soutěže Tuning Cup
ročník počet hlasů pořadí
2008 10 41
rok výroby 1996
palivobenzin
objem [cm3]1289
výkon [kW]50
počet rychlostí5
převodovkamanuální
spotřeba [l/100km]8
průměr kol [palce]16
rozměr předních pneu215/40
rozměr zadních pneu215/40
pohon kolpřední
pohotovostní hmotnost [kg]975
výkon a projev motoru: 6
řízení a řazení: 7
posaz, sedadla, volant: 10
brzdy: 7
podvozek: 9
celková spokojenost: 9
Hlavně že jede..:-P

Krátký popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "myrafell".

Tohle auto bylo dříve určeno jako pracovní vozidlo na stavby atd...ale po nějaké době se dostalo do mých rukou a bylo osvobozeno.Snažím se ho udělat podle svých představ.Doufám že se povede....

Karoserie a lak

Celá karoserie a laminátové doplňky jsou pokryty 2 barevným lakovaním podle svého návrhu kombinací tmavě a světle modrou metalízou.Na počátku bylo auto odstrojeno do šroubku a všechny plechové díly byly vyměněny za nové!Všechny znaky a lišty odstraněny.Páté dveře byly zbaveny umělohmotné lišty a výklenek pro spz zamračen + zavařen znak.Ve předu je laminátový narazník + převlek kapoty Ellri(upravený)..v zadu je narazník od firmy Tuneacar z něho vykukuje duplexní výfuk.Všechno vyplněno umělohmotným černým tahokovem.Laminátové prahové nadstavce a umělohmotné lemy blatnýku byly upraveny aby k sobě pasovaly.Sportovní zrcátka

Zadní lampy byly vyměněny za kouřové + kouřové blinkry.Přední byli lehce doladěny:)Také jsou skla vozidla zatmaveny pomoci pokovení.

Motor a převodovka

Motor prozatím seriového výkonu a vzhledu, ale už se pomalu pracuje na motorovém prostoru..tak se nechme překvapit:)Doposud dostal pořádnou očistu.Motoru zatím pomáhá výfukový system Laityng a svíčky NGK

Interiér:

Palubovka,tapecy,sedadla,strop,plato,koberec a všechny doplnky potáhnuté do světle a tmavě modré koženky.Co nešlo potáhnout se lakovalo do modré barvy odpovídajícímu odstínu.Celý interier dal zabrat asi nejvíce práce a hlavně nervů.Jinak vnitřku dominuje sportovní volant JOM s nábou.Přední sedadla pocházejí s astry Gsi.Středový tunel..sportovní hlava řadičky,nový pytel šajtry+doplňky a úpravy orig dílů

Tedkom se zaměřím na muziku.Ve předních dveřích se vyhřívají komponentní repro Canton QS 2,160 ve vlastnoručně vyrobených boardech s ponecháním častečné využitelnosti kapsy.Zadní plato a kufr také dělán podle vlastního návrhu i výroby:)V platě hrají ovalné repro Canton RS 690 TX a v kufrum bouří Emphaser XT3.Všechno pohání dva zesilovače firmy Carpower a to dvoukanál Wanted 2/600 a čtyřkanál Vortex 4/100 zabudované v bocích kufru.Vše děláno aby byl kufr z části použitelný a byl snadný přístup k rezervnímu kolu.Napajení obstarává potřebná kabeláž + dveře,kufr,podlaha vytlumen tlumícím materiálem

Podvozek a kola

Felda je postavena na sportovním stavitelném podvozku HP sporting,Podběhy,ramena a brzdy lakovány.

Kola prozatim OZ 7*16,4x100.ET 35 s pneu 215/40 R16


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
edxzXIAvhkNWK HmIFFjQIZbuNt 16.11.2012  15:54
yoRbmhRHwi HAtTsudy 13.11.2012  15:45
rnPINMoBoPfwZuKAjVi hBdQAbTuPNasL 29.08.2011  12:21
DmyOgZdP GoRvMVenzFyvOg 27.08.2011  01:55
Re: Stroj na smrt coronerss 17.04.2010  22:21
palec hore coronerss 17.04.2010  22:19
ouu %zzuska 28.11.2009  19:43
pohroma hot-rider_66 06.12.2008  18:46
mno... anonymm 07.06.2008  08:48
šicí stroj fliky 07.06.2008  04:00
parada šlachoň 06.06.2008  14:18
Re: Stroj na smrt FIREMANabu 06.06.2008  13:44
Stroj na smrt man1kk 05.06.2008  20:36
omg omg 05.06.2008  19:26
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »