Club Autofun: Trabant Kombi 1,1 U

Trabant Kombi: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

Účastník soutěže Tuning Cup
ročník počet hlasů pořadí
2009 41 11
rok výroby 1991
palivobenzin
počet válců4
počet ventilů na válec2
objem [cm3]1043 / 1300
výkon [kW]30
počet rychlostí5
převodovkamanuální
zrychlení 0-100 km/h [s]30 / 20
maximální rychlost [km/h]140 / 160
spotřeba [l/100km]7 / 6,5
průměr kol [palce]13 / 14
rozměr předních pneu145/80 / 185/50
rozměr zadních pneu145/80 / 185/50
pohon kolpřední
pohotovostní hmotnost [kg]735 / 800
výkon a projev motoru: 8
Motor 1,3 příjemně táhne ve všech otáčkách a ve vyšších otáčkách má hezký zvuk.
řízení a řazení: 10
Při řazení s pětikvaltem je cítit mnohem lepší rozložení než u originální převodovky takže i jízda s karavanem není o přetočeném motoru a drápání se do kopců.
posaz, sedadla, volant: 10
Posaz je měký s dobrým bočním vedením, silný sportovní volant umocňuje pevné držení auta za všech podmínek.
brzdy: 10
Brzdy jsou mnohem silnější než originální takže ovládání je citlivé a brždění silné a spolehlivé.
podvozek: 10
Auto díky nastavení podvozku sedí a nejde utrhnout z asfaltu, při okruhových podmínkách se spíš postaví na dvě kola než aby uklouzl.
celková spokojenost: 10
VW technika v zajímavém obalu

Krátký popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "existencex".

Jedná se o poslední model Trabanta vyráběný po revoluci. Původně zastavěný motor je 1,1 a 4 stupňová převodovka. Tráboš jezdí po většině srazů s karavanem QEK Junior který je kompletně přestavěn aby technicky i stylingově odpovídal vozu za kterým je zapřažen.

Karoserie a lak

Metalický modrý lak vlastní receptury vycházející z Honda Supersonicblue, s nutností dodržet vlastní technologický postup. Vnější ochranné rámy – metalický lak McLaren.

Motor a převodovka

Motor 1,3 VW Golf II, 5ti stupňová převodovka VW Polo, alternátor Audi 100 - 90A, spasované a vybroušené sání motoru, předělaný výfukový systém, nerezové tlumiče výfuku, nerezová přední část výfuku, sportovní filtr sání, svíčky s tříbodovým jiskřištěm.
V motorovém prostoru je dále umístěno mnoho lakovaných a krycích dílů které oživují design celého motorového prostoru.

Interiér:

Výškově stavitelná sedadla Opel Vectra - vlastní design, sportovní volant, DW řadící páka, tříbodové pásy Schroth, kompletně přestavěná flockovaná přístrojová deska, hliníkové a nerezové koberečky , hliníkové tapec. dveří, modré nasvícení vlastní výroby, přepínačový modul na stropě vlastní výroby, lakované díly přístrojové desky, otáčkoměr, podsvícené budíky vlastní výroby, zavazadlový prostor v jemném semiši a nerezu s doplňky z polykarbonátového plexiskla. Strop pošitý semišem s plastikou šípového vzoru pneumatik Pirelli.

Podvozek a kola

Tvrdší přední pérování, vykloněné zadní nápravy, tvrdší zadní pérování, zvednutý zadek, křížové výztuhy pod řidičem a spolujezdcem, posilovač brzd Suzuki Shift.
Hliníková kola Titan 6J14, nízkoprofilové šípové pneu s ochranou ráfku 185/50 R14 (nejnižší vyráběný profil) Fulda Atiro Carat.

Ostatní úpravy na trábošovi i karavanu:

Úpravy exteriéru:
vytažené blatníky, zalaminované žlábky kolem čelního okna, vyhlazená odtoková korýtka kolem motorového prostoru, přední nárazník vlastní výroby (laminát), zadní nárazník vlastní výroby (laminát),
pokovená okna, originál čelní okno se zeleným pruhem, 2x střešní okno Trabant pokovená, sametky kolem oken
přední čiré světlomety s "angel eyes" z Golf II, změna žárovek angel eyes za led, přídavné čiré dálkové světlomety namodralé, přídavné přední mlhovky namodralé, čiré přední blikače VW Golf II s pozičními diodami, světla denního svícení vlastní výroby, obrysová čirá světla BMW E36, boční čiré blikače v blatníku Alfa Romeo 156, zadní čirá světla Opel Corsa C, profi stroboskopy ve všech předních světlech, dvouzónové podsvícení 7 barev, na diody přestavěné obrysovky pod ochranným rámem,
melodické fanfáry, měnič napětí 12/230V 300W, vrtané a lakované kliky dveří.

Styling motorového prostoru:
Hliníkem a nerezem krytovaný motorový prostor, kabelové svazky v ochranných pouzdrech a opletech, chladící trubky z nerez oceli, chladící hadice v ochranných opletech pneumatická vzpěra přední kapoty, nerezová trubka sání vlastní výroby.

Styling podvozku:
Lakovaná přední a zadní ramena, tlumiče a pružiny, př. Stabilizátor, čepy řízení, lakované křížové výztuhy pod sedadly řidiče a spolujezdce, červené brzdiče, kotouče i bubny.

Audio (použité komponenty):
Monociever s rádiem a TV tunerem Zenec ZEM-W700DMM, DVD MP3 přehrávač Nesa DVD-8000, zesilovač Rockford Fosgate 4x90W RMS, zesilovač CarPower 2x70W RMS, vestavěný subwoofer Xentrix 25cm 250W RMS, přední komponentní repro Impulse 16cm 200W RMS, axiální repro Crunch GRP 52 CX 50W RMS, zadní triaxiální repro Pioneer TS-A2010 90W RMS, kapacitor Alfatec A500 1Farad , napájecí kabely sinuslive, zlacené kontakty na baterii, zlacené kontakty na zesilovačích sinuslive pojistkové pouzdro a jistič 80 A Zealum.

Tuningové úpravy karoserie:
Přední ochranný rám vlastní výroby, boční ochranné rámy vlastní výroby, vnitřní ochranné rámy v kabině i v dutinách vozu vlastní výroby, el. stahování oken, el. otevírání kufru, dvojitá funkční koncovka výfuku na obou stranách, znásobená el. výbava, dálkové startování a ovládání mnoha funkcí vozu, hlavní světlomety bixenon 6000K, přídavné dálkové světlomety xenon 6000K, mlhové světlomety xenon 8000K, 6 trysek ostřikovače napojených na dva motůrky, tažné zařízení, německá 13 pólová zásuvka na karavan.


Karavan QEK Junior

Stylingové úpravy exteriéru:
Zrcadlové fólie na oknech, podsvícený podvozek, přítlačné křídlo na zadku, nerezový spoiler vepředu

Kola + Pneu:
Hliníková Kola No limit rozměr 7,5J16 pneumatiky Vredestein giugiaro sportrac 215/40 16

Lak:
Ručně malovaný motiv krtečka a travičky použito 11 barevných odstínů, metalický lak s pruhy použito 10 odstínů.

Úpravy interiéru:
Palubkový strop, bodová světla ve stropě i ve skříňkách, komplet vytapetovaný interiér, na míru šité závěsy i záclony, nalepené linoleum s dekorem parketové podlahy.

Tuningové úpravy karoserie:
13 pólová zástrčka elektriky k vozu, rozvod světel funkční jak na auto tak na přípojku 230V

Tuningové úpravy podvozku:
Změna rozteče šteftů na rozteč 4x108mm.


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
CIbBJeQp QRtYkOytHGNUU 15.11.2012  23:22
uphirponqWbtSJIujQ xVdoBeUT 15.11.2012  08:57
OMubsQvUTFsIDBI AuGPigsfYWCEEn 10.03.2012  20:04
Problém s těžkým chodem spojky Pavel Ščudla 27.11.2011  06:15
Re: České ručičky, velká práce!!!! %existencex 15.07.2009  22:33
. Johnny_P 15.07.2009  20:02
České ručičky, velká práce!!!! Radek:-) 15.07.2009  19:54
Re: mazec %existencex 15.07.2009  16:40
mazec %sheeny 15.07.2009  12:12
pecka %infra 15.07.2009  01:38
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »