Club Autofun: Porsche 944 Turbo , 951

Porsche 944: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 1986
palivobenzin
počet válců4
počet ventilů na válec2
objem [cm3]2477
výkon [kW]184 / 221
kroutící moment [Nm]360 / 445
počet rychlostí5
převodovkamanuální
zrychlení 0-100 km/h [s]5,9
maximální rychlost [km/h]260
spotřeba [l/100km]11
průměr kol [palce]17
rozměr předních pneu225
rozměr zadních pneu245
pohon kolzadní
pohotovostní hmotnost [kg]1290
výkon a projev motoru: 10
Jak začne plnit turbo dějou se divy :D
řízení a řazení: 10
Nemám co dodat spokojenost
posaz, sedadla, volant: 10
super není co vice dodat .
brzdy: 10
Vepředu i vzadu brzdy s vnitřním chlazením ..Do budoucna jsem uvažoval o brzdách z 928 ale jednalo by se pouze o vzhledové uspokojeni se seriovými Brzdami Porsche -Brembo na turbu jsem nadměrně spokojen
podvozek: 10
Díky skvělemu rozloženi hmotnosti teměř 50:50 sniženému podvozku a rozšířených naprav auto sedí opravdu výborně
celková spokojenost: 8
Bohužel jsem s autem nestravil tolik času abych mohl posoudit.

Krátký popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Porsche_944_Turbo".

Červené Porsche 944 Turbo. Rok:1986

Karoserie a lak

Auto je pocelolaku

Motor a převodovka

Motor po Celkové repasi a převodovka doufam ještě chvilku vydrží :-)

Interiér:

Interier je Originální v černé barvě
-El.zrcátka
-střecha
-sedačky
-okénka
-otevirání kufru

Podvozek a kola

Měněný snižováný závodní podvozek + rozšiření podložkamy

Porstupné upravy

Jedná se o červené Porsche 944 Turbo Ktere jsem zakoupil v létě roku 2009 .Bohužel nebylo v přiliš dobrém stavu. Zhruba po 5 dněch Došlo k zadření motoru stalo se tak díky nefunkčnímu čidlu tlaku oleje a netěsností pístních kroužku . Výsledkem byla vydřená kompozice na klice a mirně natažená ojnice.Na motoru proběhlo mnoho uprav :
-Výměna Turbodmychalda za Turbo S+ řidicí jednotka
- Nová ojnice z Porsche De
-nové výbrusové šály jak na uložení kliky tak k ojnicím
-Nové pístni kroužky
-Nove simerinky ventilu
-Zabroušení hlavy + ventilu
-Nové rozvody + kladky
-repas spojky
-Repas Tuba
-Kompletni vyčistění + olakování
-Nové brzdové desky
-Nové naplně
-Nové pořádné žárovky
-nové radio
Do budoucna bych rád udělal chip Tuning z 250 na 300 Ps Namontoval Blof-of ventil a nechal přelakovat přední narazník ve kterém jsou oděrky od kaminku

Fotogalerie


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
968LO41CR way9CplFcG7A 24.04.  18:54
VxsdUAlLTUW uAegwbehv 18.02.2013  06:41
NhmnmhOUYSTtGcY udYAqstWPdwEqRM 06.11.2011  12:12
nunzXlHvEEEo UGLEhLOGNVyzBO 05.11.2011  11:37
PzVAJpoJsDWONgyDp JestWNDp 04.11.2011  10:31
Re: Krasavec Bladuna 05.02.2010  15:41
Re: Krasavec %Porsche_944_Turbo 05.02.2010  15:17
Krasavec Bladuna 05.02.2010  13:51
Re: Krása %Porsche_944_Turbo 04.02.2010  13:22
Krása Erfanyuk 03.02.2010  19:23
Re: Paráda %Porsche_944_Turbo 30.01.2010  09:15
Paráda .Kaja. 29.01.2010  16:42
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »