Club Autofun: Volkswagen Golf cabrio RIEGER GTO

Volkswagen Golf: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

Účastník soutěže Tuning Cup
ročník počet hlasů pořadí
2008 5 62
rok výroby 1985
palivobenzin
počet válců4
počet ventilů na válec4
objem [cm3]1781
počet rychlostí5
převodovkamanuální
průměr kol [palce]15
rozměr předních pneu225/45
rozměr zadních pneu285/40
pohon kolpřední
celková spokojenost: 10
splněný sen http://www.typo3-hosting.com/martin/v/VW-Golf-Marti

Krátký popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Molik.GTO".

Karoserie se celá omyla a odvezla do klempírny na srovnání a napasování dveří i předního skla. Poté se odvezla zpět do garáže a na provizorní kolíbce jsem dělal spodek. Očistit a nastříkat plastickým nástřikem trvalo asi dva měsíce a pak jsem sehnal hydraulický paletový vozík a byl zvedák. Posháněl jsem plasty a začal pasovat, lepit a šroubovat jednotlivé díly na auto. To trvalo asi půl roku. Po karoserii přišel na řadu motorový prostor kam jsem implantoval komplet 1,8 16 V s převodovkou, přední a zadní nápravy se starými tlumiči, řízení a odjezd do Boleslavi, kde mi dělali svody s celým výfukem. Přes zimu se dostrojovalo a pasovalo, muselo se upravit sání, přední maska.
Pak přišel na řadu interiér, úprava palubní desky, výplně dveří, sedačky a středový panel. Napasovat se musela i střecha. Uplynuly dva roky a bylo vše připraveno do lakovny. Pak vše zase rozdělat a demontovat a karoserie na starých kolech jela do lakovny. Zatím se rozdělal motor, díly se opískovaly a nalakovaly, sání, alternátor a držáky jsem nechal vyleštit. Ostatní díly se nalakovaly nebo pokovily. Po dovezení z lakovny se mohlo strojit. Po dalším roku práce se vezl k čalouníkovi. A po měsíci se dostrojily poslední části.

Karoserie a lak

Celá karoserie byla ze všech stran očištěna, vyspravena a nastříkána plastovým přestříkatelným nástřikem, pak se celá karoserie ze všech stran lakovala.
Rieger GTO, Kapota Golf I cabrio, přední blatníky GTO, prahy GTO, dveřní díly GTO napasovány na orig. dveře (nutná úprava zámků a klik, zadní blatníky GTO, napasovány na orig. plechové, přední a zadní nárazníky GTO, úprava víčka nádrže s otvíráním zevnitř kufru. V otvorech nárazníků a bočních blatnících hliníkový tahokov. Přední maska ve vlastní úpravě z dvouoké na čtyřokou
Přední čirá optika FK, dálková HELLA, blikače JOM, zadní čirá optika FK, mlhová zadní světla implantována do nárazníku.
Pochromované boční sloupky, nová střecha (černá střechovice – zateplená, vnitřek Alcantara), chromovaná ramínka stěračů a ostřikovač. Karoserie je lakovaná i zespodu a podsvícená červenými neony JOM.

Barva vozu je Ferarri červená, 4 vrstvy barvy a 3 laku

Motor a převodovka

Sání leštěné, filtr BMC
Mechanické vstřikování, iridiové svíčky
Původní motor 1,8 GTI byl vyměněn za 1,8 16V z Golfa II , motor byl repasován, vše originál, výkon 129 koní. Kompletně jsme ho rozdělali, nalakovali, vyleštilo se sání, alternátor a držáky motoru. Nerezová trubka sání, nerezové náporové sání za dálkovým světlem, nerezová rozpěrná tyč.
Výfukový systém je ze svodů 4-2-1, trubky bez katalyzátoru a originál koncový díl SUPERSPRINT s koncovkou MOMO.

Manuální 5 stupňová, spojka nová originál , poloosy se pasovaly kvůli jinému motoru (vyzkoušelo se 8 různých poloos)

Dále byly pochromovány nádobky ostřikovačů, posilovače, chladiče a vrtule chladiče. Nalakován byl celý motorový prostor včetně posilovače brzd, sahary chladiče, vodní pumpy a převodovky.
Leštění, chromování, leštěný nerez, lak

Interiér:

Recaro stavitelné, čalouněné dvěma odstíny kůže, výplně dveří, palubní deska a středový tunel čalouněn kůží. Výplně dveří vlastní výroby s boxem pro reproduktory a s elektrickým ovládáním oken, pochromované kryty klik. Vlastní klika je z nerezu, zadní kličky jsou chromované
Volant, řadička a ruční brzda ISSOTA, pedály vlastní výroby z nerezového plechu
Rámeček okolo tachometru, výdechy topení, přepínače a kryt volantové tyče chromovaný, budíky Auto Style v nerezovém rámečku, startovací knoflík se spínači osvětlení spodku. Pod palubní deskou silnostěnná nerezová trubka 100mm - nahradila standardní výztuhu. Místo zadních sedaček je čalouněná ozvučnice s muzikou. Celý vnitřek karoserie je vytlumený DYNAMATEM EXTREM, pásy SCHROTT 3 bodové.
chromování

Podvozek a kola

Tlumiče a pružiny H&R stavitelné TRIPLLE CCC .
60/40

Přední ramena originál Golf I s torzní tyčí, zadní originál Golf I se stabilizátorem vše lakované.
Přední orignál Golf I kotoučové chlazené, vzadu vyměněny bubnové za kotoučové z Golfa II, vše lakováno.

přední: 7J x 15 ATS - 8
zadní: 11J x 15 ATS -20

přední: TOYO PROXES 215/45/15
zadní: YOKOHAMA AV1-40 285/40/15

Celý podvozek je lakován


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
juuexFDayh pPQTEbfQPVosSF 11.03.2012  03:43
palubna doska jano4430 22.08.2010  08:37
Pecka %Menjud 27.08.2008  19:31
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »