Club Autofun: Volkswagen Golf Golf IV

Volkswagen Golf: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 2000
palivonafta
počet válců4
výkon [kW]67
počet rychlostí5
převodovkamanuální
maximální rychlost [km/h]170 / 185
spotřeba [l/100km]5,5
průměr kol [palce]19
rozměr předních pneu225/35
rozměr zadních pneu225/35
pohon kolpřední
výkon a projev motoru: 3
Plán pro rok 2008: 1,9Tdi PD 180Ps
řízení a řazení: 9
Po úpravách velmi přesné a pohodlné.
posaz, sedadla, volant: 10
Sportovní pásy Schroth. Sportovní sedačky FK. Prostě fantazie :)
brzdy: 5
podvozek: 10
Podvozek je vůči výkonu předimenzován. Je tuhý a přesný.
celková spokojenost: 9

Krátký popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "L.N.07".

Tentokrát Vám chci představit vozidlo díky kterému vznikly nejen webové stránky www.ln07.com, ale i velká vášeň k úpravám……jedná se o moje vozidlo VW Golf IV z roku 2000, který jsem zakoupil před 3 lety od mého zaměstnavatele. Veškerá vozidla, které jsem kdy vlastnil jsem nikde nenechal ladem a od úplného začátku jsem se snažil je upravovat…..u Golfa to bylo ale jinak. Z počátku jsem si myslel, že bych ho mohl díky slabé motorizaci 1,9Sdi ponechat tak jak je, ale srdce mě to nepovolilo… Nemohl jsem prostě Golfíka ponechat sériovému vzhledu a tak vzal tuning velký spád. Vzhledem k tomu, že jsem vášnivý ebayář, začal jsem hledat co by se dalo pěkného a výhodného zakoupit na německém serveru. Dlouho jsem neváhal a zakoupil od společnosti Extréme Style Body-Kit, skládající se z předního, zadního nárazníku a velmi atraktivních bočních prahů. Zpracovaní dílů bylo dokonalé a montáž byla přesná a jednoduchá. Sice probíhala práce a lakování dílů tak nějak na koleni, ale vše se povedlo a autu to dalo celkem pěkný nástřel. Následovali sportovní zpětné zrcátka ve stylu BMW M3, zadní čirá optika, přední ztmavené xenonové světlomety a jediné co pro mou radost chybělo, byla pěkná kola. Jenže jak sami víte cena pěkných kol není nikterak malá, proto jsem dlouho hledal a čekal na tu správnou dražbu…Po zhruba 4 měsících se mě povedlo vydražit 17 palcové Alu kola od TWR na které jsem nazul bačkůrky Michaelin 235/45 17.
S touto úpravou jsem se vydal na svůj první tuning sraz v Milovicích, abych pochytil nějakou tu pěknou inspiraci. V Milovicích bylo mnoho krásných aut a tehdy jsem si uvědomil, do čeho jsem se to vlastně pustil, a že mám před sebou ještě mnoho práce. „Jejda, kde na to jen vezmu peníze“ mě prostřelilo hlavou.
No nic, prostě jsem na to šel postupně a pomalu.
Vzhledem k tomu, že jízdní vlastnosti podvozku nejsou u Golfa 4. generace nikterak dobré, byla jako první v roce 2006 na řadě úprava podvozku. Sportovní podvozek značky K&N se snížením 3,5 cm a rozšíření podložkami o celé 4cm splnili nadměrně mé očekávání. Další úpravou v roce 2006 byla příď vozu – sportovní
maska a zamračení kapoty od firmy Mattig, ztmavení všech oken na 99% a alu křídlo ve stylu 2 Fast 2 Furiouse.
Najednou tu byl konec sezóny a začala hrůzostrašná zima, která chtěla pravděpodobně mou radost z tuningu zmařit. Poškozený přední nárazník, utržený boční práh, nějaké ty škrábance od sousedů, kteří neumějí parkovat a další optické vady. Tyto škody na vozidle mě donutili k razantnější taktice a rozhodl jsem se vozidlo rapidně změnit a opravit.
Opravami a úpravami prošlo mnoho částí vozu a když jsem se podíval, co všechno bylo kytované rozhodl jsem se pro celolak… jenže nejhorší byla volba barvy!!! Po dlouhém přemýšlení a radění kamarádů jsem se rozhodl pro zakázkový lak individuál Violet… a ta, se vážně moc povedla. Součastně k laku jsem vyměnil své 17 palcové kola za brutální 19“ značky Borbet s obutím 225/35 ZR19… Whowww prostě bomba.
Ještě jako doplněk nějaká ta nálepka, nějaký ten detail a Golf vypadá rázem úplně jinak.
Čistě, krásně a také brutálně.

Velkými úpravami prošel i interiér vozu, osvětlení a hifi soustava. Interiér vozu jsem doplnil předními sportovními sedačky BiColor od společnosti FK, sportovním volantem, sportovní řadící pákou, nástupními lištami a čtyřbodovými sportovními pásy značky Schroth. Hifi soustava ve voze se skládá z LCD Autorádia se schopností přehrávat mimo jiné i DVD, DVB-T Tuner. Dvěmi soustavami od Magnat ( 2x 13 cm repro + 2x tweeter ) zesilovačemi 2x Magnat Traxx 600 a Magnat Classic 1000, které pohání basové reproduktory špičkové značky Rockford Fosgate. 1x Rockford Fosgate HX2 s průměrem membrány 38cm a dva basové reproduktory Rockford Fosgate HX2 s průměrem 26cm. Celkem je ve vozidle přes 2500 Wattů. Takto upravenému vozu nesmí samozřejmě chybět ani osvětlení podvozku a interiéru. V Golfu je nesčetné množství led diodů, neonů a stroboskopů, které mi umožnily vyhrát 1. místo v soutěži Nej Noční Tuning na Tuningsrazu Autoshow Praha 2007 v Holešovicích.

Plán pro rok 2008

Práce na Golfu je nekonečná a i v budoucnu plánuji mnoho dalších úprav a detailů., které se budu snažit dokončit do začátku sezóny roku 2008. Touto cestou chci poděkovat Zdeňkovi Vykoukalovi a svému otci, kteří pomohli se složitými úpravami karoserie, Standovi Valdovi za pomoc s dalším zpracováním detailů a v hlavní řadě musím poděkovat svojí snoubence Evičce, která má se mnou mnoho trpělivosti a pochopení. Jak to sami znáte pánové, je naše partnerka jeden z nejdůležitějších faktorů pro tento náročný a drahý koníček.

Děkuji Vám všem a přeji tunerkám a tunerům mnoho dalších úspěšných hodin strávených s Vašimi plechovými miláčky.

!!! Your Car Is More !!!

Fotogalerie


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
9j31DUaP Wp9MACfIZQCd 26.04.2017  01:48
SsuBcngO3Q P5jfR61gMif 24.04.2017  22:44
VW %cyborg 15.05.2008  10:22
Golf Daves 15.02.2008  19:58
VW Pepé01 02.02.2008  01:07
Re: ITALY A JAPAN CARS 4 EVER %L.N.07 21.01.2008  08:33
Re: ITALY A JAPAN CARS 4 EVER čmelda 21.01.2008  01:00
ITALY A JAPAN CARS 4 EVER %L.N.07 18.01.2008  19:39
VW čmelda 17.01.2008  22:48
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »