Club Autofun: Mazda MX-5 NB

Mazda MX-5: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 1999
palivobenzin
počet válců4
počet ventilů na válec4
objem [cm3]1840
výkon [kW]103
kroutící moment [Nm]162
počet rychlostí6
převodovkamanuální
zrychlení 0-100 km/h [s]8,4
maximální rychlost [km/h]203
spotřeba [l/100km]10
průměr kol [palce]15
rozměr předních pneu195/50
rozměr zadních pneu195/50
pohon kolzadní
pohotovostní hmotnost [kg]1100
výkon a projev motoru: 7
Abych pravdu řekl, čekal jsem, že to bude horší, ale motor mě poměrně příjemně překvapil. Projev je pěkný - nemám rád odhlučněná auta, rád motor slyším.
řízení a řazení: 10
Opravdu nevím, co bych mu vytkl. Kdyby někoho něco napadlo, tak budu rád! ;o)
posaz, sedadla, volant: 8
Volantu nemám co vytknout, posez je taky dobrý, i já se 190cm se pohodlně usadím a ergonomie je perfektní, jen to boční vedení a podpora stehen...
brzdy: 9
Dobrý nástup i účinek, nemám s nimi problém.
podvozek: 10
Podvozek je super, akorát opravdu trpí na našich silnicích, ale co se dá dělat...
celková spokojenost: 10
Prostě zábava, jen je škoda, že nemám moc možností porovnání...

Krátký popis vozu

Před několika měsíci jsem se rozhodl prodat svoji motorku (Honda CBR 600 RR 2003) a začal se poohlížet po autíčku kolem 150 000Kč. Hlavní pro mě bylo, aby mně auto bavilo, i když jsem předpokládal, že motorku asi nic v tomto ohledu nenahradí, aby auto bylo co nejspolehlivější (motorku jsem prodal právě především kvůli nákladům a zimní přestávce) a abych mohl jezdit i v zimě. Vzhledem k skvělým motorům především starších modelů Honda jsem nejprve uvažoval o autech jako je Civic 1.6 160Hp, Prelude, CRX DelSol (Targa) 160Hp nebo i například Toyotě Celica a MR2. Některé varianty odpadly okamžitě kvůli některým komplikacím, jako třeba nespolehlivost. Po nějaké době jsem zjistil, že za podobně peníze se dá koupit Mazda MX-5, o které jsem samozřejmě věděl poměrně dost (už delší dobu jsem fanda do aut) a doslova během pár hodin jsem se pevně rozhodl. Vzhledem k poměrně nízké nabídce aut u nás jsem zvolil individuální dovoz a nechal si dovézt MX-5 10th Anniversary Edition za 220 000 včetně dovozu a veškeré administrativy. Zatím si nemůžu stěžovat a auto předčilo mé očekávání.

Mazda MX-5 je extrémně zábavné auto, které baví opravdu skoro za všech okolností. Vzhledem k tomu, že se jedná o moje první auto, seznámení bylo složitější - prostě jsem se v podstatě musel nejdřív naučit řídit... ;o) Můžu ale říct, že mě auto bavilo od prvního dne a baví do dnes. Těším se na jízdu domů, na každou okresku plnou zatáček. Za přijatelných podmínek je auto opravdu těžké dostat na limit - na druhou stranu když zaprší, dá se zažít zase trochu jiná zábava... Často lituji, že auto nemá ESP (hlavně na zimu...), ale i bez něj se dá v klidu přežít a člověk by ho musel pořád jen vypínat... I na sněhu je ale auto použitelné, i když tady už se nedá mluvit o zábavě, leda máte prázdné parkoviště, nebo nějaký větší prostor... Nejzajímavější asi je, že s MX-5 nemusíte jezdit rychle, aby bavila. Opravu stačí jet i 70 a krásně si vychutnáte přesné řízení, kterému chybí jakékoliv mrtvé body a překypuje odezvou. Občas se stane, že si vychutnáváte jízdu "na limitu" a v zrcátku se objeví Škoda 120. Často se jednoduše zdá, že jede víc, než ve skutečnosti. Má víc než dost přilnavosti, ale je citlivá na nerovnosti a údajně i změny povrchu právě kvůli své nízké váze. Já sám jsem již navštívil pole, když mě předběhl zadek na výjezdu ze zatáčky (ani nevím proč) a dostal jsem krásnou 180tku. Auto překvapí i zrychlením v rychlostech nad 130 km/h. V TP je psaná maximální rychlost lehce přes 200, avšak auto ze sebe dostane lehce přes tachometrových 220 km/h. Šestka je opravdu hodně do rychla, takže od 200 km/h je to jenom o trpělivosti. Spotřeba auta se zatím drží na 10ti litrech po městě, mimo město se dá v klidu jet i pod 8 litrů.

Od "normální" verze se limitovaná edice liší podvozkem Bilstein, přímo řazenou šestistupňovou převodovkou (byla dodávána později na přání), diferenciálem se zvýšenou svorností TORSEN, krásnými chromovanými koly, modrým lakem a dvoubarevným interiérem kůže/modrá alcantara a dalšími detaily.

Případné dotazy velmi rád zodpovím, za chyby nebo špatně postřehy se omlouvám...

Karoserie a lak

Auto má modrý metalický lak a bohužel je již poznamenáno závistí některého ze spoluobčanů... :( (viz. foto...) Skládací střecha je vyvedena také v modré barvě. překvapilo mě, že v podstatě ani nejde poznat absence pevné střechy. I když nad 100km je hluk prostě velký - vývojáři si nedali moc práci s odhlučněním, naštěstí... Co se tvarů auta týče, subjektivně je hodnotím dobře. Nevypadá nijak agresivně ani "racingově", proto je možná často MX-5 vyhledávaná něžnějším pohlavím (u nás například byla již několikrát cenou pro Miss). Nicméně například "vypouklina" na kapotě vypadá velice pěkně, stejně tak jsou pěkným detailem hezky tvarovaná zrcátka, nebo jemný spoiler na kufru auta. Plánuji poslat z USA originální kit Mazda (zástěrky za kola, boční prahy, přední spoiler)...

Motor a převodovka

Co se týče motoru, nepovažuji ho za žádný klenot, avšak poměrně ochotně se vytáčí a má pěkný zvuk, spotřeba není nijak vysoká, táhne i od spodu a s výkonem není taky žádný problém. No a v takové spolehlivosti rozhodně vyniká - údajně má pověst "nezničitelného" motoru... ;o) Ale takový motor z Hondy S2000 bych samozřejmě uvítal! ;o) Ale i tento je dostačující... Převodovka je šestistupňová a perfektní! Myslím, že ji není co vytknout, až na to, že zpátečku občas zařadíte až na podruhé (to řešila Mazda při faceliftu verze NB, kdy se přesunula spátečka pod jedničku, místo vedle šestky). Je přímo řazená, perfektně odstupňovaná, hlavice páky je krátká, stejně tak dráhy. Je dokonalým příkladem skvělé ergonomie auta - je prostě přesně tam, kde by být měla! Na dálnici ovšem auto není zrovna použitelné - i když šestka je vyloženě cestovní, autu jako celku dálnice nesvědčí - velký hluk apod. - prostě jde cítit, že jí tam "není dobře".

Interiér:

Interiér působí na svůj věk vcelku zachovale a pěkně, avšak nezapře jednoduchost a malý důraz na komfort a praktičnost - odkládací prostory nejsou, přihrádka pod rádiem je nepoužitelná, protože nemá žádnou protiskluzovou úpravu - věci po autě lítají (mobilní telefon...). Jako celek působí ale opravdu sladěně a pěkně. U nových levnějších aut mám z interiéru o moc horší pocit. Co se týče sedadel, jsou poměrně pohodlná, ale překvapivě postrádají na moji postavu větší boční vedení a podporu stehen. Jestli mám ale auto za něco pochválit, tak je to ergonomie. Ruku si na řadící páku prostě odkládáte zcela přirozeně, pedály jsou dobře rozmístěny, "odpočívadlo" pro levou nohu taky perfektní... Interiér je vyveden v modro černé kombinaci, sedadla kůže/alcantara. Nejlepší na celém interiéru auta je to, jak vás auto obklopuje - je to jednoduše jako byste si auto oblékli, nebo se v něm už narodili. Ten pocit vám potvrdí každý kdo kdy v MX-5 seděl!

Podvozek a kola

Podvozek Bilstein, malinko tvrdší než základní podvozek (údajně... ;o)), na našich silnicích autíčko občas dost trpí. Jinak perfektně drží stopu, není přetáčivý, až na limitu... Co se týče kol, osobně se mi moc líbí a údajně by měli být i velice lehké (5.9 kg), takže žádný problém (kola dodává firma Enkei, jestli se nepletu...). Co se týče brzd, jsou dobré, ABS reaguje poměrně brzo, těžko říct proč (snad kvůli horšímu obutí???), ale účinnost i dávkování jsou dobré. Přesto bych rád pořídil brzdový kit, tak uvidíme. Podvozek bych označil slovem hravý - uberete plyn a užijete si kontrolovanou přetáčivost, najedete do zatáčky rychleji a vychutnáte si jemnou nedotáčivost, no a nebo prostě a jednoduše jedete "pod plným" a užíváte si dokonalou přilnavost! ;o)

Úpravy

Auto již dostalo iridiové svíčky Denso, prostupnější vzduchový filtr KN, kabely NGK, brzdy MOSS (Goodridge hadice, Hawk desky a MOSS vrtané a drážkované kotouče), nový lak (původní barva) a spojku Exedy. Rád bych pořídil originální bodykit Mazda, swaybars MazdaSpeed, výfuk Larini Systems (Anglie - prostupnější kat., mezisvod, tlumič - dual), odlehčený setrvačník, možná pořešit nějak podvozek (pružiny Tein nebo MazdaSpeed, možná komplet kit Tein nebo MazdaSpeed - pořád váhám jestli vůbec něco pořídit...), v září se budou rozlešťovat výfukové a sací kanály, možná přijde na řadu i náporové sání, popřípadě ostřejší vačky... To by mělo být asi tak vše. Doufám, že alespoň něco se stihne letos, když budou penízky...


Novinky

10.12.2008
Dojmy z rizeni nove MX-5 (verze NC vs. moje star NB)
Dnes se mi poprve naskytla prilezitost ridit Mazdu MX-5 NC (2007), a nasledne ji srovnat s verzi NB (1999), kterou vlastnim... Treba to muze byt pro nektere vlastniky MX-5 zajimave, protoze mam docela jiny nazor nez vetsina komunity MX-5. NC byla v nejvyssi vybave (nemyslim ted radio a klimu...), takze mela samosvor, sestikvalt, motor 2.0 a sportovnejsi podvozek Bilstein. Moje NBcko ma taktez sestikvalt, motor jen 1.8, samosvor a podvozek Bilstein. Zda se mi to jako optimalni mezigeneracni srovnani. Wink O NC jsem slysel prevazne spatne veci - mekka, s mensi zpetnou vazbou... Osobne ale musim rict, ze jsem byl a i stale jem spis nadseny, nez zklamany. Uz jen ten fakt, ze clovek nastoupi do auta, ktere je na chlup stejne jako to, na ktere je zvykly, akorat je po vsech strankach hezci a lepsi (interier), cloveka neznechuti. Velkou neznamou pro me byl motor, protoze ten je pro me docela slabinou, co se tyce verze NB, nicmene (bohuzel) ani 2.0 verze NC uplne nenadchne. Nesrovnavam samozrejme ani jeden motor s motory VTEC, ale chybi jim klasicky atmosfericky vrchol vykonu, ktery osobne zboznuju. U NC se k tomu jeste pridava dost silne odhlucneni, ktere mne vadi, a horsi odezva na plny. V primce neni NC subjektivne o moc rychlejsi, ale do kopce je rozdil uz znatelny hodne. Takze jsem si ujasnil, ze MX-5 jeste stale neni auto, ktere by nadchlo motorem. Ale to je taky temer konec veskere kritiky verze NC. Po zkusenostech s NBckem muzu rict, ze opravdu casto na nerovnosti v zatacce odskoci - ikdyz se vrati do stopy, tak to neni nic prijemneho, nebo ze se pri prejezdu nerovnosti dost krouti... NC je na tom ale mnohem lepe - v podvozku jsem ocekaval nejvetsi slabinu NC, ale opak byl pravdou - tuhy podvozek, ktery ale dokaze odfiltrovat snad kazdou nerovnost, aniz by se jakkoliv rozhodil, nebo aniz bych zaznamenal nejak vyrazne vyssi naklony nez u NB. Nejvetsim dukazem bylo to, ze jsem v prvni zatacce jel stejne rychle jako s NB (mozna i rychleji, protoze v NC se rychlost zda pochopitelne nizsi), kterou nejakou dobu uz ridim... Nejvetsi prednosti NC je rozhodne prevodovka - tak dobry manual jsem jeste nezazil. Ma kratsi drahy nez NB a netrpi stejnou slabinou, kterou je u sestikvaltu NB horsi razeni ze 3. na 4. stupen a i podrazovani ze 4. na 3., kdyz tomu ridic "dava". Celkove se mi NC zdala mene nedotaciva, coz je hodne divne (v pozitivnim slova smyslu - osobne si myslim, ze to je nejaka "haluz"). Jednou z nejdulezitejsich veci pro me byla, je a snad i bude zpetna vazba. To je druhy kamen urazu NC. Ne ze by ji chybela, ale NB s ridicem komunikuje proste znatelne lepe. Ale i tak bych NC v tomto smeru nezavrhoval. Nevim, jak se NC chova na limitu (i s vypnutou veskerou elektronikou se mi ji na limit dostat nepodarilo, coz je u me normalni i s NB Very Happy ), takze zpetnou vazbu uplne posoudit nemuzu, ale nezdala se mi o tolik horsi, aby mohla sama o sobe urcit, ktere auto je pro ridice tim lepsim.
Osobne jsem musel zase trochu prehodnotit svuj "zebricek hodnot", protoze jsem od NC ocekaval o hodne horsi zazitky. S jitotou muzu rict, ze NC bude na okraskach rychlejsi, a to jak diky motoru, tak i podvozku. A nemylsim si, ze by se jeji ridic mene bavil. S jitotou vsak vim, ze mu auto nebude vrzat (jako asi kazde nove auto) a nebude po silnici poskakovat na kazde nerovnosti, ale ani se naklanet vic nez by bylo zdravo. Obrovskou vyhodou NC je i to, ze je to zkratka novejsi, bezpecnejsi a lepe vybavene auto, ktere poskytne mozna i stejnou zabavu, jako pomerne spartanska NB. Ale to pro naprostou vetsinu znas nebude zadnym argumentem. Musim rict, ze po NC jsem nikdy nijak neprahnul a ani ted neni autem, ktere bych opravdu chtel, ale to jen protoze se na rok 2009 chysta faceliftovany model, ktery bude orientovany spis pro nadsene ridice, nez vyherkyne soutezi krasy. Obavam se, ze zacnu setrit a za par let "budu muset" koupit MX-5 NC-fl, jestli bude alespon o polovinu lepsi, nez o kolik slibuji tiskove zpravy... Rozhodne doporucuju svezeni s NC, pro me je to porad cistokrevna MX-5 jak ji znam (zname).
Na zaver musim rict, ze auto jsem ridil na okresckach a po jizde s NC jsem stejny usek zajel i s NB, abych si mohl udelat lepsi obrazek. Srovnavam jen subjektivni pocit z jizdy, o rozdilech v technice toho az tak moc nevim. Na okruh a vikendove jezdeni bych bez vahani volil NB (nebo spis NA, podle toho, co se povida - neridil jsem ji), na denni jezdeni (muj pripad) NB-fl, kdyby nestala 700 000 po sleve...
Takze tak! ;)
24.6.2008
novy olej - Fuchs Titan Supersyn Plus 5W/40, pouzity aditiva Bishop´s Original (receptury 501 - vyplach motoru, 460-G - aditivace oleje a 333-G - vycisteni palivoveho systemu a hlav valcu. Geometrie a nove brzdy.
1.5.2008
novy lak, namontovana spojka, opravena karoserie, nove video...
6.12.2007
přidáno pár nových fotek
11.11.2007
Přídáno video a pár fotek...

Novinky

23.4.2009 - Měření výkonu
Konečně jsem se dostal k odměření výkonu na válcové brzdě (ne na motorové!), jedná se tedy o hodnoty orientační (vypočítané), každopádně technik byl velice překvapený výslednými hodnotami (v dobrém slova smyslu - viz. foto). Výkon jsem odměřil pro budoucí porovnání po případných úpravách...
29.3.2009 - TOYO R1R
Tak jsem konecne prezul na lehci letni disky + nove Toya R1R 195/50 - prvni dojmy? Naproto uzasne gumy, u kterych jsem neobjevil zatim jedinou chybu, co se jizdnich vlastnosti tyce. Ocekavam ale o malinko horsi spotrebu a trvanlivost tak jednu sezonu. :o) Nicmene za tu zabavu a bezpeci to mozna opravdu stoji, jsou super, doporucuji! ;o)
23.1.2009 - pořadové číslo, zkrácené řazení...
Dnes jsem po víc jak roce pátrání slavnostně zjitil, jaké má moje auto pořadové číslo - je to 1201/7500. Před dvěma dny bylo nainstalováno zkrácené řazení a zástěrky za zadní kola. O řazení se s odstupem času snad rozepíšu, zatím je to peklo! :o)
10.12.2008
Dojmy z rizeni nove MX-5 (verze NC vs. moje star NB)
Dnes se mi poprve naskytla prilezitost ridit Mazdu MX-5 NC (2007), a nasledne ji srovnat s verzi NB (1999), kterou vlastnim... Treba to muze byt pro nektere vlastniky MX-5 zajimave, protoze mam docela jiny nazor nez vetsina komunity MX-5. NC byla v nejvyssi vybave (nemyslim ted radio a klimu...), takze mela samosvor, sestikvalt, motor 2.0 a sportovnejsi podvozek Bilstein. Moje NBcko ma taktez sestikvalt, motor jen 1.8, samosvor a podvozek Bilstein. Zda se mi to jako optimalni mezigeneracni srovnani. Wink O NC jsem slysel prevazne spatne veci - mekka, s mensi zpetnou vazbou... Osobne ale musim rict, ze jsem byl a i stale jem spis nadseny, nez zklamany. Uz jen ten fakt, ze clovek nastoupi do auta, ktere je na chlup stejne jako to, na ktere je zvykly, akorat je po vsech strankach hezci a lepsi (interier), cloveka neznechuti. Velkou neznamou pro me byl motor, protoze ten je pro me docela slabinou, co se tyce verze NB, nicmene (bohuzel) ani 2.0 verze NC uplne nenadchne. Nesrovnavam samozrejme ani jeden motor s motory VTEC, ale chybi jim klasicky atmosfericky vrchol vykonu, ktery osobne zboznuju. U NC se k tomu jeste pridava dost silne odhlucneni, ktere mne vadi, a horsi odezva na plny. V primce neni NC subjektivne o moc rychlejsi, ale do kopce je rozdil uz znatelny hodne. Takze jsem si ujasnil, ze MX-5 jeste stale neni auto, ktere by nadchlo motorem. Ale to je taky temer konec veskere kritiky verze NC. Po zkusenostech s NBckem muzu rict, ze opravdu casto na nerovnosti v zatacce odskoci - ikdyz se vrati do stopy, tak to neni nic prijemneho, nebo ze se pri prejezdu nerovnosti dost krouti... NC je na tom ale mnohem lepe - v podvozku jsem ocekaval nejvetsi slabinu NC, ale opak byl pravdou - tuhy podvozek, ktery ale dokaze odfiltrovat snad kazdou nerovnost, aniz by se jakkoliv rozhodil, nebo aniz bych zaznamenal nejak vyrazne vyssi naklony nez u NB. Nejvetsim dukazem bylo to, ze jsem v prvni zatacce jel stejne rychle jako s NB (mozna i rychleji, protoze v NC se rychlost zda pochopitelne nizsi), kterou nejakou dobu uz ridim... Nejvetsi prednosti NC je rozhodne prevodovka - tak dobry manual jsem jeste nezazil. Ma kratsi drahy nez NB a netrpi stejnou slabinou, kterou je u sestikvaltu NB horsi razeni ze 3. na 4. stupen a i podrazovani ze 4. na 3., kdyz tomu ridic "dava". Celkove se mi NC zdala mene nedotaciva, coz je hodne divne (v pozitivnim slova smyslu - osobne si myslim, ze to je nejaka "haluz"). Jednou z nejdulezitejsich veci pro me byla, je a snad i bude zpetna vazba. To je druhy kamen urazu NC. Ne ze by ji chybela, ale NB s ridicem komunikuje proste znatelne lepe. Ale i tak bych NC v tomto smeru nezavrhoval. Nevim, jak se NC chova na limitu (i s vypnutou veskerou elektronikou se mi ji na limit dostat nepodarilo, coz je u me normalni i s NB Very Happy ), takze zpetnou vazbu uplne posoudit nemuzu, ale nezdala se mi o tolik horsi, aby mohla sama o sobe urcit, ktere auto je pro ridice tim lepsim.
Osobne jsem musel zase trochu prehodnotit svuj "zebricek hodnot", protoze jsem od NC ocekaval o hodne horsi zazitky. S jitotou muzu rict, ze NC bude na okraskach rychlejsi, a to jak diky motoru, tak i podvozku. A nemylsim si, ze by se jeji ridic mene bavil. S jitotou vsak vim, ze mu auto nebude vrzat (jako asi kazde nove auto) a nebude po silnici poskakovat na kazde nerovnosti, ale ani se naklanet vic nez by bylo zdravo. Obrovskou vyhodou NC je i to, ze je to zkratka novejsi, bezpecnejsi a lepe vybavene auto, ktere poskytne mozna i stejnou zabavu, jako pomerne spartanska NB. Ale to pro naprostou vetsinu znas nebude zadnym argumentem. Musim rict, ze po NC jsem nikdy nijak neprahnul a ani ted neni autem, ktere bych opravdu chtel, ale to jen protoze se na rok 2009 chysta faceliftovany model, ktery bude orientovany spis pro nadsene ridice, nez vyherkyne soutezi krasy. Obavam se, ze zacnu setrit a za par let "budu muset" koupit MX-5 NC-fl, jestli bude alespon o polovinu lepsi, nez o kolik slibuji tiskove zpravy... Rozhodne doporucuju svezeni s NC, pro me je to porad cistokrevna MX-5 jak ji znam (zname).
Na zaver musim rict, ze auto jsem ridil na okresckach a po jizde s NC jsem stejny usek zajel i s NB, abych si mohl udelat lepsi obrazek. Srovnavam jen subjektivni pocit z jizdy, o rozdilech v technice toho az tak moc nevim. Na okruh a vikendove jezdeni bych bez vahani volil NB (nebo spis NA, podle toho, co se povida - neridil jsem ji), na denni jezdeni (muj pripad) NB-fl, kdyby nestala 700 000 po sleve...
Takze tak! ;)
24.6.2008
novy olej - Fuchs Titan Supersyn Plus 5W/40, pouzity aditiva Bishop´s Original (receptury 501 - vyplach motoru, 460-G - aditivace oleje a 333-G - vycisteni palivoveho systemu a hlav valcu. Geometrie a nove brzdy.
1.5.2008
novy lak, namontovana spojka, opravena karoserie, nove video...
6.12.2007
přidáno pár nových fotek
11.11.2007
Přídáno video a pár fotek...

Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
hcULB0HK 1mqZGjWEH 18.08.2015  00:19
Oa7Iuenm2x M4OYud2biQQ 10.08.2015  07:22
codfuuwqnx@gmail.com ugg boots outlet uk 12.02.2015  01:03
dggrkagfxg@gmail.com ugg boots outlet sale uk 11.02.2015  21:43
piiahquq@gmail.com ugg boots outlet sale uk 11.02.2015  11:54
uounfsse@gmail.com ugg outlet uk 10.02.2015  17:34
itlotnvtt@gmail.com discount uggs boots 10.02.2015  15:48
mcqooi@gmail.com ugg boots uk sale outlet 10.02.2015  15:04
lzzpwzlyaf@gmail.com cheap oakley sunglasses 14.06.2013  09:03
dzecmdms@gmail.com mbt sandaler 14.06.2013  07:22
Re: tvoje recenze riderhenry 06.02.2010  12:40
Re: tvoje recenze .Kaja. 05.02.2010  22:52
Re: Výfuk riderhenry 26.11.2009  23:02
Re: Výfuk mustafa 26.11.2009  21:39
Re: Výfuk riderhenry 26.11.2009  20:28
Výfuk mustafa 26.11.2009  14:49
Re: Riderhenry: riderhenry 29.08.2009  22:22
Riderhenry: %_Radis_8 25.08.2009  22:20
Re: hmmm riderhenry 11.11.2008  22:35
Re: hmmm Aleš 11.11.2008  08:13
Re: hmmm riderhenry 04.11.2008  19:29
hmmm Aleš 04.11.2008  09:13
Re: tvoje recenze riderhenry 26.10.2008  22:51
Re: tvoje recenze Fifu 26.10.2008  21:31
iqBbSlrXpwCS eGiFMxOjBGYmUyEVYW 13.09.2008  12:32
Re: tvoje recenze riderhenry 21.08.2008  06:22
tvoje recenze %tomastdi 19.08.2008  16:14
Re: Mx5 riderhenry 01.01.2008  13:49
Re: Mx5 Zoro Miatič 30.12.2007  10:36
Re: Mx5 riderhenry 29.12.2007  15:09
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »