Club Autofun: Honda Prelude Honda Prelude 2.0 i 16v EX

Honda Prelude: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 1989
palivobenzin
počet válců4
počet ventilů na válec4
objem [cm3]1950
výkon [kW]101
kroutící moment [Nm]190
počet rychlostí5
převodovkamanuální
spotřeba [l/100km]9
průměr kol [palce]15
rozměr předních pneu205
rozměr zadních pneu205
pohon kolpřední
pohotovostní hmotnost [kg]1250
výkon a projev motoru: 8
výkon by mohl být větší, ale projev motoru je perfektní, jednoduše čím vyšší otáčky, tím vyšší výkon, tím auto líp jede a má ostřejší zvuk
řízení a řazení: 9
řízení i řazení je přesné, dělané pro zábavu za volantem
posaz, sedadla, volant: 10
posaz velmi nízký s dobrým bočním vedením a pohodlný i na delší cesty. volant je tříramenný a má správnou velikost i tvar
brzdy: 7
solidní, ale při intenzivním brždění vadnou
podvozek: 10
sportovně laděný, dost tvrdý, perfektně sedí v zatáčkách
celková spokojenost: 9
vynikající auto

Krátký popis vozu

Starší kupéčko s vyklapovacími světly, skvělé na sportovní jízdu a vyblbnutí, ale i delší cesty ve dvou.

Karoserie a lak

tříprostorová karoserie kupé s nízkou siluetou a řekl bych hodně povedeným designem jak exteriéru tak interiéru

lak původní, místy malé flíčky rzi jsem vybrousil a přelakoval

Motor a převodovka

Motor má nejvyšší výkon 101kW(137k) v 6000 otáčkách. Výkon narůstá víceméně lineárně s otáčkami. Od čtyř tisíc dokáže solidně zatlačit do sedačky. Jezdím většinou plynulou jízdou s tím, že při příležitostech předjíždění, či výjezdu z pomalejší zatáčky si užívám výkon motoru, který řádně vytočím a na přehledných úsecích mimo město a na dálnici jezdím 160-180km/h. Tento styl jízdy mě stojí kolem 9 litrů na 100km. Maximálku jsem nikdy nezkoušel(s ohledem na stáří vozu a stav českých dálnic), ale bude se pohybovat kolem 210km/h.

Převodovka má pět rychlostí, je rychlá a přesná, a společně s motorem je jak dělaná na meziplyny. Dvojka je trochu delší, udělá tachometrových 110km/h.

Interiér:

Auto je pro čtyři lidi, ovšem vzadu je velmi málo místa.

Interiér je z kvalitních materiálů, ani po letech nejsou vidět žádná ošoupaná místa, s trochou nadsázky se dá tvrdit, že je jako nový.

Výbava je na rok výroby velice slušná, obsahuje posilovač řízení, šíbr, tempomat, vše je v elektrice,
bohužel chybí klimatizace.

Design interiéru je sportovně laděný, sedadla mají velmi dobré boční vedení a jsou skvěle tvarována-delší cesty nejsou žádný problém. Posaz je extémně nízký.

Podvozek a kola

Podvozek je asi nejsilnější stránkou vozu, sice trochu tvrdší, o to však zábavnější. Automobil má náhon na přední kola, jízdní vlastnosti jsou však vylepšeny mechanickým systémem 4WS(four wheels stearing), tedy natáčením všech kol. Tím je eliminována nedotáčivost a auto se při ostré jízdě chová spíš jako zadokolka. Zatáčky lze projíždět velmi vysokými rychlostmi a auto perfektně sedí. Náklony karoserie téměř neexistují.

Kola jsou značky Borbet, obutí momentálně Goodyear Eagle F1 205/50 R15

Fotogalerie


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
B0Vp7qUMGH FMJIdlTJ9I 10.08.2015  07:06
jqhUPolFROclDjKuZ ZJznbEGH 13.11.2012  08:09
dHtupiWChY uQKCflwazvUp 27.08.2011  17:26
hm.. anzo 21.04.2010  11:18
Re: spolehlivost rosi007 16.03.2010  16:48
Re: spolehlivost laufeček 10.03.2010  16:32
spolehlivost rosi007 07.03.2010  23:06
víc fotek rosi007 07.03.2010  22:11
mmmm :o) laufeček 04.03.2010  10:49
Nádhera .Kaja. 03.03.2010  19:44
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »