Honda Prelude (rosi007)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse na AUTOFUN.CZ > Diskuse pod vozy čtenářů na AutoFun.cz


Nadpis: Datum: Autor:


přidat příspěvek… | zobrazit chronologicky

  • Nádhera

    Datum: 03.03.2010  19:44Autor: .Kaja.

    Mam pro tydle auta slabost! Víc fotek.. víc! :-)

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • mmmm :o)

    Datum: 04.03.2010  10:49Autor: neregistrovaný: "laufeček" [88.146.86.XXX]

    zdravím ;-) ...preludka je jednou z mých velikých oblíbenců a musím jen souhlasit... VÍC FOTEK >:D jinak super recenze, vynikající volba :yes: jen jestli můžu vnést dotaz, ohledně spolehlivosti ;-) ...jak dlouho s prelude jezdíte a co zatím bylo potřeba měnit? ;-) díky

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • víc fotek

    Datum: 07.03.2010  22:11Autor: rosi007

    Víc fotek bohužel nemám a momentálně ani nemůžu nové uělat, přes zimu nejezdím, takže Prelude odpočívá v garáži s vytaženou baterkou a na zimních gumách (aby se nedeformoval kord letních Goodyearů), takže více fotek bude až na jaře.

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • spolehlivost

    Datum: 07.03.2010  23:06Autor: rosi007

    Prelude mám asi 4 roky a najezdil jsem s ní kolem 30000km. Předchozí majitel byl bazar, který auto dovezl tuším ze Švýcarska. Takže nevím jak to bylo bylo před mou koupí a taky nemám naježděno dost na objektivní posouzení spolehlivosti, ale mé zkušenosti jsou s ohledem na stáří a najeté kilometry vozu veskrze pozitivní.

    Jediná větší závada byl zarezlý pístek přední brzdy. Roztrhla se totiž manžeta (nejspíš kombinací zteřelosti a mechanického poškození např. kamenem), která pístek kryje, dovnitř pak mohly vnikat nečistoty a jelikož jsem ten rok jezdil i v zimě, tak to ani nemohlo dopadnout jinak, než zrezivěním pístku, který se následně přestal vracet. Opravu jsem vyřešil objednávkou celého třmenu z vrakoviště, což mě vyšlo na 500,- (cena nového by byla kolem 5000Kč) plus peníze za nové těsnění a brzdovou kapalinu .

    Bohužel se pomalu začíná projevovat stáří auta v podobě objevujících se drobnějších závad, jako je například nefunkčnost prvních dvou poloh ofuku nebo vrzání při stahování okýnek.

    Výměnu zrezlého výfuku beru spíše jako součást bězné větší údržby.

    S ničím jiným jsem problém neměl, motor, převodovka, zavěšení, ruční brzda,... vše funguje perfektně.

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

    • < Re: spolehlivost

      Datum: 10.03.2010  16:32Autor: neregistrovaný: "laufeček" [88.146.86.XXX]

      Mockrát děkuji za Vaši vyčerpávající odpověď ;-) ...jde vidět, že je Prelude opravdu v dobrých rukou :-! občas mi totiž opravdu trhá srdce, když si ji (nebo jí podobné) pořídí nějaký "pózér" a pak se o ní nestará přesně tak, jak si zaslouží a vyžaduje :-( ale je patrné, že je to pro Vás srdcovka a přesně tak to má být, pokud auto není pro člověka jen auto :yes: když autu dovolíte chytnout vás za srdce, tak teprve potom si s ním užijete tu pravou zábavu ;-) tak ještě jednou děkuji :-) s prelude pokračujte takhle ještě hoooooodně dlouho a přeji mnoho šťastných kilometrů bez nehod :-!
      ...s pozdravem Peťan

      nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • hm..

    Datum: 21.04.2010  11:18Autor: anzo

    Prelud bolo moje naj auto, ked som chodil na strednu skolu.Skoro kazdy den som chodil okolo jednej kraasnej striebornej, a strasne som ju chcel.Dokonca sa mi o nej aj snivavalo.. ;-\ Stale je to u mna jedno z najlepsich aut a vsetko na nej aj v nej mi imponuje... Prajem prijemne vozenie.

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • dHtupiWChY

    Datum: 27.08.2011  17:26Autor: neregistrovaný: "uQKCflwazvUp" [88.208.249.XXX]

    This could not poisslby have been more helpful!

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • jqhUPolFROclDjKuZ

    Datum: 13.11.2012  08:09Autor: neregistrovaný: "ZJznbEGH" [109.111.72.XXX]

    None of these is a classic; idened this question smacks of trollery, but I'll play along. Of the three, the CX500 is by far the best. My favorites are the early ones with the humpback tank, and some of the Silver Wings, which can be set up as a pretty decent sport tourer if you leave off the fairing and luggage.The CB360 is a horrible lump, built down to a price and technically inferior to the CB/CL350 that preceded it. The CM400 is competent but totally bland, a testament to the proposition that, the more times you pass the same bike on the road, the more likely that he will get there first. The classic Hondas include the CB400F, a tasty little factory cafe racer, fast and smooth. I also like the CB/CL/CA72/77 series, 250 and 305 cc roadster/scrambler/tourers. The appearance of the twin was copied by Laverda for its 750cc SF twins. The most desirable Honda of all is the CB92 Benly Super Sport, a sporting 125 that came with a roadrace-styled tank, humpback racing seat, a plexi flyscreen above the headlight and optional factory megaphones.

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • B0Vp7qUMGH

    Datum: 10.08.2015  07:06Autor: neregistrovaný: "FMJIdlTJ9I" [46.101.14.XXX]

    None of these is a classic; ineedd this question smacks of trollery, but I'll play along. Of the three, the CX500 is by far the best. My favorites are the early ones with the humpback tank, and some of the Silver Wings, which can be set up as a pretty decent sport tourer if you leave off the fairing and luggage.The CB360 is a horrible lump, built down to a price and technically inferior to the CB/CL350 that preceded it. The CM400 is competent but totally bland, a testament to the proposition that, the more times you pass the same bike on the road, the more likely that he will get there first. The classic Hondas include the CB400F, a tasty little factory cafe racer, fast and smooth. I also like the CB/CL/CA72/77 series, 250 and 305 cc roadster/scrambler/tourers. The appearance of the twin was copied by Laverda for its 750cc SF twins. The most desirable Honda of all is the CB92 Benly Super Sport, a sporting 125 that came with a roadrace-styled tank, humpback racing seat, a plexi flyscreen above the headlight and optional factory megaphones.

    nahlásit administrátorovi … Odpovědět …

  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »