Diskuse: Lotus Esprit (toryu1)

zpět na článek
  • Tomáš Skočdopole

    servis

    11.08.15 15:13 Reagovat

    Dobrý den,

    jsem rovněž majitelem Espritu a řeším problém se servisem. Dokážete prosím poradit ?

    Tomáš Skočdopole
    tomas.skocdopole@bretton.cz

  • 60Dq76EXbpX

    XQeAK00NziYL

    10.08.15 04:05 Reagovat

    Ahoj. Jedeme s mou slečnou v sobotu re1no ze Strakonic ( Pedsek, Te1bor, Pelhřimov a Brno ). Me1me dvě volne1 medsta. Re1di někoho seemvze. Zpět se vracedme po fine1le. 773 178 394. Zdar a sedlu.

  • rzOovjNBGAV

    wrDCuKijFi

    15.02.13 01:35 Reagovat

    Dobrfd večer,bylo velmi předjemne9 užedt si dnes zase vyche1zku se psy bez toho, že se musedm dedvat na kousek kre1sne9 předrody, oahnebne9 ostnatfdm dre1tem, ještě nede1vno předurčene9 k vfdstavbě fotovoltaicke9 elektre1rny. Doufe1m, že podobnfd pocit zažijed i ostatned , kteřed se vydajed tedmto směrem .Děkuji současne9mu zastupitelstvu za to, že doke1zalo, aby se vše vre1tilo do původnedho stavu.

  • KebZXFaD

    DeQSxyskvGqUTPe

    27.08.11 17:17 Reagovat

    gGuuBq qnnlzommmkka

  • oSunMwLqtuBgYa

    MoihQveDonFfh

    27.08.11 07:53 Reagovat

    If my problem was a Death Star, this article is a photon torepdo.

  • TYHyuDYIb

    yQlcgujaL

    26.08.11 22:25 Reagovat

    Fell out of bed feeling down. This has brightneed my day!

  • toryu1foto toryu1

    Re: kompresory??

    11.05.10 13:15 Reagovat

    ;-) samozřejmě turbo... díky za pochvalu.

  • rosi007foto rosi007

    kompresory??

    05.05.10 14:39 Reagovat

    Přidávám se k reakcím ostatních-skvěle napsaná recenze o úžasném autě.

    Jen jsem si v všiml jedné nesrovnalosti v textu: "Výkon pohonné jednotky a její zvukový projev - V8 dopovaný kompresory Garett disponuje skvělým výkonem.." Myslím že místo kompresorů tam patří turba.

    Ale jinak recenze opravdu perfektní, vtahující "do děje", na takovou by mohl být hrdý nejeden motoristický novinář píšící o sportovních autech.

    Přeji mnoho supersportovních kilometrů s tímto vyjímečným strojem ;-)

  • toryu1foto toryu1

    Re: na dané téma..

    21.11.09 16:04 Reagovat

    Je to asi tak, jak řekl kolega :-) Dovoz ze států je možný pouze u auta do stáří 8 let. Pak už nelze přihlásit na značky. Já osobně jsem to měl "s chlupem". Pokud chcete poznat rozdíly obou verzí jsme vám s 3,5 V8 i 2,2 Turbo k dispozici v našem klubu, nebo mi napište na havrlant@centrum.cz ;-) Jinak můj kus je také z Colorada od Ferrari od Denver. Jako obchodníka je mohu jen doporučit.

    [odkaz]

  • StormShadow

    RE:na dane tema

    17.11.09 03:47 Reagovat

    No dovoz z usa je mozny pouze u aut mladsich 7mi let, tz. nic s motorem 2.2 nelze, teda lze ciste na dily a pak to u nas nejak zlegalizovat, ale nedovedu si predstavit jak, protoze i s celym autem jsou dost velke problemy. Co to je za rok vyroby? pokud je to 90+ tz 2.2 s velkym chargecoolerem, tak je to spravna volba dobra muzika za slusny peniz a to se pak tyce i provoznich nakladu, nasledne i tuning motoru je levnejsi. V8em je vcelku dost, a to hlavne u sousedu v nemecku, a nutno pocitat v provoznich nakladech vse x2, coz u castek treba v eurech docela skace. jinak 2.2 nebo 3.5 je spise o osobnim pocitu jelikoz vykonove jsou stejne bo 2.2 jsou lehci, ano z 3.5ky se da udelat extremni raketa, ale ovsem castka uz je trochu jinde. Jeste me tak napada ta vyhlidnuta 2.2 doporucuj uzkontrolovat jakou ma prevodovku, do usa sly totiz dost citroeni a to je dle velke zlo. potom dobry kouknout jaky ma kola, v usa mj totiz u nejakych starsich modelu neprosly rozdilne velikosti kol 15+16, takze maji jen 15 na vsech. a pak u v8mi zalezi dost na velikosti postavy, ma docela velky volant a pak se neda ridit, modifikace je pak docela nakladna.

    jinak nejlepe nas najdete na www.lotus-club.cz , kde lze najit clanky na oba modely + kontakty na dalsi dotazy.

  • šeberov

    na dané téma..

    15.11.09 23:56 Reagovat

    zdravím,
    pěkné auto, pěkný článek, pěkná story, hezky napsané. De facto jsem na tom stejně, proto bych se rád poradil. Vybírám nějaký pěkný kus a teď mám jeden vyhlídnutý v černé barvě, málo mil a mám dojem, že je z Colorada. Nemám dotaz ohladně dopravy a jak to udělat, protože v tomhle už jisté zkušenosti mám, ale dotaz je směrem na motor. Ten "můj" je totiž 2.2 a nevím jetsli to není chyba, jestli od doby nákupu nebudu sedět na webu a hledat V8. Máte k tomuto nějakou radu ? Těch V8 není zrovna moc a pokud člověk chce ještě černou barvu, málo mil a slušnou cenu, pak je to docela oříšek. Poraďte, pls. Koupil byste levnější 4-válec, nebo čekal na nekompromisně na V8. Zdraví Pavel

  • StormShadow

    Re: dotaz na hrdého majitele :)

    03.07.09 12:51 Reagovat

    add dily, neni sebemensi problem, ve vetsine pripadu drobnosti jsou doma rychlejc nez u normalnich aut v ceskych servisech.

    add pocasi, da se s nim jezdit celorocne, jen se potreba prispusobit jizdu okolnim podminkam...........v mym rozmeru se zimaky ani nedelaj.

    no v nemecku se s takovymdle a tomu podobnymi auty jezdi mnohonasobne lepe, jednat kvalita silnic je uplne nekde jinde a to nejen dalnic, a pak lide jezdi taky uplne jinak, i kdyz clovek nejede extreme rychle automaticky dostatecne dopredu uhybaji, koncentrace blbcu je 1 na 500km, v cz je to obracene.

    no nocni jezdeni, on na to esprit ani neni kor u nas, jednak svetla jsou mizerny, za druhe jsou desne dole a za treti jsou to mrkacky a jak je tvrdy auto a k tomu ceska silnice, klepe to tema svetlama desne. takze v noci je t ospise slalom mezi kanalama a dirama a opravdu na nutny dojezd.

  • recipient

    Re: dotaz na hrdého majitele :)

    01.07.09 22:48 Reagovat

    Ahoj,
    Díky za odpověď.
    Jo,je to model od AutoArt millennium. Nešikovně jsem s ním manipuloval při rozbalování a konečném vyjmutí z polystyren.pouzdra a už nemá "chudák" zpětné zrcátko, musím ho ňák slepit..
    Ještě, že ho nemám opravdové.. >:D >:D To zadní přítlačné křídlo na modelu hm..více se mi líbí, jak ho má ten tvůj Lotus. :-( Vnitřní prostor u toho opravdového Espritu asi fakt není na žádné nic moc vyskakování, ale který sporťák tohodle nebo podobného designu má více místa, že? S tím se musí hold počítat, že to není žádný Lincoln. S tou "světelnou slepotou" při nočních jízdách,to je fakt nebezpečné tak bacha, ;-)škoda ho podřít..>:D A náhradní díly ne něj asi nebudou tak lehce k sehnání, co? Jezdíš s ním i v zimě a co přezouvání,řeší se to u takového exota?:-) No,téda v tom Německu mu šlapeš pěkně na krk >:-[]
    Ještě, že tam mají na takové podobné jezdce Bonráta v Poršáku >:D Tak zatím a já si jdu hrát... énnnénn >:D

  • toryu1foto toryu1

    Re: dotaz na hrdého majitele :)

    01.07.09 10:59 Reagovat

    Ahoj Ondro,

    pokud je ten tvůj Esprit 1/18 od Auto Artu, tak se dá říct, že je to asi nejpřesnější model Espritu V8. Je to podle tvaru, uchycení zadního přítlačného křídla a použitých kol specifikace roku 1997 (akorát má řízení na špatné straně).

    Přední sedadla jsou samozřejmě polohovatelná, ale jen v omezeném rozsahu. Když jsou položena nadoraz, tak opěrák sedačky leží na příčce, která odděluje kokpit od motorového prostoru. Pokud chceš opěrák položit ještě víc, musíš posunout dopředu sedák, jinak to nejde. Zase ti ale musí zbýt místo nohy, aby jsi mohl ovládat pedály. Je to přesně tak, jak trefně vyjádřil v Top Gearu Clarkson: "Jako přestavování nábytku v malém bytu" Takže posouvat a polohovat sedačku můžeš, ale pořád je to malý byt >:D Není to zase nějaká katastrofa... měřím přes 180 cm a když už se za volant nasoukám, sedí se mi až neuvěřitelně pohodlně. 300 km na jeden zátah není žádný problém. Esprit tě intuitivně sám navede na správnou polohu za volantem. Jediné co je trochu divné, je fakt, že každá Fabia ti připadá jako obrovský offroad, protože sedíš 15 cm nad vozovkou a auto je placatě placaté a měří na výšku jen 115 cm. Nerad jezdím v noci, protože reflektory aut za tebou jsou přesně ve výši Espritích zpětných zrcátek... aha! Prostě pokud někdo jede v noci za tebou, není nic vidět, kromě "světelné slepoty". Je třeba zastavit, nebo pokud to jde, tak ujet...

    Ono s tím ujížděním... jde to vždy, když se před tebou nikdo nemotá. Esprit určitě není nejrychlejší auto v levém pruhu dálnice, najdou se u nás auta rychlejší. Jezdím většinou limit, nebo do 160. Jen občas si dovolím +/- 280... ;-) ale většinou u sousedů v Německu.

  • recipient

    dotaz na hrdého majitele :)

    30.06.09 22:06 Reagovat

    Zdravím!
    ..tak konečně mám ten model 1:18 :-) Objednal jsem ho přes Net,protože není vůbec nikde k sehnání. Vypadá úplně bezvadně má na sobě každý detail, dokonce i pásy a vyklápěcí reflektory..prostě paráda. Při pohledu dovnitř u tohoto modýlku mě však napadlo a
    na to se Vás chci zeptat, jestli se dají sklápět přední sedadla více dozadu? Protože v tom modelu je sedací a bederní část sedadla téměř v pravém úhlu. A hned za sedadlama je "stěna"za nichž už je ta "neobyvatelná" část vozu. Zajímá mě to i z důvodu věrnosti toho modelu v interiéru. A dále,předjíždí Vás vůbec někdo na dálnici? A jak využíváte výtečné schopnosti akcelerace v běžném provozu?:) Děkuji za odpověď s pozdravem Ondra

  • toryu1foto toryu1

    Re: krasavec

    29.06.09 16:03 Reagovat

    Díky za přání a za slova uznání... >:D Jinak je normální, že spousta lidí ukazuje na auto a volá "Hele Ferrari... nebo koukej támkle je Lambo!" Je to přeci jen u nás asi trochu exot.

  • kockodan

    Montanero

    27.06.09 04:39 Reagovat

    Hochu žiješ můj sen,.. je prostě nádherný, gratuluji,..
    až pojedeš na výlet na liberec dej vědět musím to vidět jak jede :-)
    daniel.sida@saint-gobain.com

  • recipient

    krasavec

    19.06.09 22:15 Reagovat

    Zdravím,
    Jste šťastlivec!
    Objednávám si ho taky!
    Zatím v menším provedení 1:18 :))
    A taky v černé barvě. Škoda, že jich u nás nejezdí trochu více. Třeba takové Porsche už vidím pomalu na každém druhém rohu..Tento Lotus je zkrátka takové levnější Ferrari, ale je schopen spoustě modelů od Ferrari nakopat..:)Jinak, perfektně napsaná recenze, to se četlo samo :-)
    Mějte se pěkne a jezděte opatrně

  • StormShadow

    Re: ....jo...

    01.05.09 11:18 Reagovat

    vis, vubec o tom nic nevis, pouze teoreticky z nejakych clanku, renaulti prevodovka vubec neni az tak spatna jak se o ni verejne povida, u nas na foru jsou o tom sahodlouhe diskuze i s lidma z fabriky a znicene prevodovky masove worldwide opravdu registrovany nejsou, pokud si dobre pamatuju tak opravdu znicene se pocitaji na kusy (nepocitam zavodni jezdeni), ano lotus je pozirac spojek, ale to prakticky kazdy superspost. je pravda ze pouzivani tehle prevodovky i v roce 2000+ je trosku staromodni, ale proc t onakladne menit kdyz to funguje x desitek let spolehlive.

    ano prevodovku znicis pokud radis a jezdis jak prase.

    add design, to nevim kdes na to prisel, oba dva maj designy silne nezamenitelny, jen lotus neni tak znamej tak si lidi zluty logo z dal izamenujo uza ferrari

  • 695

    ....jo...

    30.04.09 20:12 Reagovat

    ..áno ja wiem,že je to přes 320....ale to nebolo to hlavne co som xcel...
    To že tá francúzska prevodovka stojí za p...Autu,a už vobec nie Lotusu nesedí...to som xcel zvýraznit tým videom.
    Z tohto typu Lotusu mám pocit,že chcel konkurovat takým ako Ferarri.....Aj designom aj motorom a výkonom...No tá prekliata prevodovka mu to znemožnila....škoda.. ;-\

zpět na článek
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »